دانلود کامل فایل مبانی نظری ارزش برند

Published on Author adminwebLeave a comment

مبانی نظری ارزش برند

این فایل شامل 14 صفحه ورد قابل ویرایش در مورد مبانی نظری ارزش برند می باشد
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

مبانی نظری ارزش برند

فروشنده فایل

کد کاربری 14469

کاربر

مفهوم برند و جایگاه آن

تعریف برند

مدیریت برند

ارزش ویژه ی برند

دیدگ

دیدگاه های مطالعه ی ارزش ویژه ی برند

– دیدگاه مالی

– دیدگاه مبتنی بر مشتری

– دیدگاه ترکیبی

اجزای ارزش ویژه ی برند

– وفاداری به برند

– آگاهی از برند

– تداعی برند

– کیفیت ادراک شده

منابع

[PDF]ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ

www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/شاهو%20معاذنژاد/PDF/فصل%20دوم.pdf

ذخیره شده

مشابه

ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. 2-1. ﻣ. ﻘ. ﺪﻣﻪ. ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ ﺍﻧﺪﻛﻲ ﺍﺛﺮ ﻣﺤﺮﻙ ﺯﻳﺮ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﻧﺎﻡ ﻳﻚ ﺑﺮﻧﺪ ﻳﺎ ﻳﻚ ﻣﻘﻮﻟﻪ/ﮔﺮﻭﻩ ﺧﺎﺹ ﺭﺍ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﻗﺮﺍﺭ ….. ﻫﺎﻱ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻱ ﺑﻪ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﺍﺭﺯﺵ ﻣﺤﺼﻮﻝ.

مبانی نظری برند + مقالات مرتبط – تربیت بدنی و علوم ورزشی …

www.iranphe.ir/sport…/69…مبانی-نظری…/393-مبانی-نظری-برند-مقالات-مرتبط

ذخیره شده

مبانی نظری برند + مقالات مرتبط … حجم فایل ها: 4.9 مگابایت فایل مبانی نظری +بسته مقالات فارسی جدید برند. قیمت: با تخفیف 30 … مفهوم ارزش ویژه برند. · پیشینه …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش برند – نماشا

s4.namasha.com/v/JiE8oUwz

ذخیره شده

۶ فروردین ۱۳۹۶ – برای دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش برند……. به صورت ورد به ادرس سایت http://yon.ir/XwIvBبروید.

دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزش برند

https://goo.gl/dwjDKN

ذخیره شده

۱۰ فروردین ۱۳۹۶ – دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزش برند پیشینه و مبانی نظری ارزش برند پیشینه و مبانی نظری ارزش برند دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 0 فرمت …

ارزش ویژه برند – مدیراما

modirama.ir/ارزش-ویژه-برند-2/

ذخیره شده

۱۳ مرداد ۱۳۹۵ – براساس اولین تعریف از ارزش ویژه برند، فارکوهار آن را «ارزش افزوده ای که … پک مقالات نام تجاری · مبانی نظری مدیریت و ارزش ویژه برند · پایان نامه نام …

[PDF]362 K – دانشگاه تهران

https://jibm.ut.ac.ir/article_54760_59d2fb259318e9d567d7befb175b34fb.pdf

ذخیره شده

توسط جلیلیان – ‏2013
ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت دﻫﺎن. ﺑﻪ. دﻫﺎن اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ. ﺧﺮ. ﻳﺪ از ﻃﺮﻳﻖ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ. ﺑﺮ ﻣﺸـﺘﺮي. ﺑﻮد. ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي و ﻳﺎﻓﺘﻪ. ﻫﺎي. ﭘﮋوﻫﺶ. ﻫﺎي. ﻗﺒﻠﻲ، ﻣﺪل ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ. ﭘﮋوﻫﺶ. و ﻓﺮﺿﻴﻪ. ﻫﺎي. آن اراﺋﻪ ﺷﺪ. ﻳﺎﻓﺘﻪ.

فروشگاه جامع وکامل در باره ی مبانی نظری وپیشینه پژوهش

mabani.sellfile.ir/prod-740625-پیشینه+و+مبانی+نظری+پژوهش+ارزش+برند.html?r…

ذخیره شده

فروشگاه جامع وکامل در باره ی مبانی نظری وپیشینه پژوهش. … پژوهی · مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند · مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی پس از زایمان …

[PDF]بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی شرکت …

www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/40413903901.pdf

ذخیره شده

مشابه

شاخص ارزش برند مشخص شود که چخار عامل: شدت تبليتات، سخم بازار، عمر شرک. ت و قدمت. برند بر ارزش برند چه اثری دارند؟ مبانی نظری و پیشینه تحقیق. مفهوم برند و …

[PDF]549 K

tms.atu.ac.ir/article_72_9ca1b6a3248d59051ff7e9ecbab1f111.pdf

ذخیره شده

توسط تاج زاده نمین – ‏2014
ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺩﺭ ﺭﺍﻣﺴﺮ ﻛﺪﺍﻣﻨﺪ ﻭ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪﻱ. ﺁﻧﻬﺎ ﭼﮕﻮﻧﻪ. ﺍﺳﺖ؟ ﻣﺒﺎﻧﻲ. ﻧﻈﺮﻱ ﺗﺤﻘﻴﻖ. ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ، ﺁﻥ ﺍﺭﺯﺷﻲ ﻭﻳﮋﻩ ﺍﻱ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻳﻚ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻧﺎﻡ ﺁﻥ ﺩﺍﺩﻩ. ﻣﻲ. ﺷﻮﺩ.

[PDF]یافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل نقش ارزش ویژه برند بر …

bar.yazd.ac.ir/article_511_3145883c6b100dfb5e8e8b19b8dab491.pdf

ذخیره شده

توسط طباطبایی‌نسب – ‏2013
مبانی نظری و پیشینه تحقیق، سه عامل موثر بر ارزش ویژه برند و پنج بعد در سطح فرد … ای ارزش ویژه برند، بین عوامل مؤثر بر آن و قصد خرید صورت گرفته است.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در باره ی مدیریت برند – صفحه …

lono.farsfile.ir/product/…/مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-در-باره-ی-مدیریت-برند

ذخیره شده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در باره ی مدیریت برند. … در این پارادایم،ارزش ویژه برند از طریق بازاریاب ایجاد می شود و از برند این تلقی وجود دارد:یک مصنوع قابل …

بررسی عوامل موثربر ارزش برند و تصویر برند در صنعت …

download-thesis.com/product/بررسی-عوامل-موثربر-ارزش-برند-و-تصویر-بر/

ذخیره شده

مقدمه: 14 2-1-مباني نظري: 14 2-1-1-نام و نشان تجاری (برند): 14 2-1-1-1-برند : 15 2-1-1-2 مزيت هاي برند : 16 2-1-2-ارزش ويژه برند: 16 2-1-2-1-طبقه بندي ادبيات ارزش …

[PDF]اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد …

mmj.uok.ac.ir/article_6133_12c6aa7ae2fd0dd1080baef97cf47163.pdf

ذخیره شده

2- مبانی نظری. 1-2- موادغذایی حالل. شواهد‌کافی‌وجود‌دارد‌که‌دین‌بر‌نگرش‌و‌رفتار‌مصرف‌کنندگان‌تاثیر‌فراوانی‌دارد‌و‌خوردن‌و‌آشامیدن‌از‌این‌. قاعده‌مستثنی‌نیستند.

[PDF]دریافت فایل

ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/572142

ذخیره شده

ﺑﺮرﺳﯽ. راﺑﻄﻪ. ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮي. ﺣﻮاس. ﭘﻨﺞ. ﮔﺎﻧﻪ. (. ﺑﺮﻧﺪ. ﺣﺴﯽ. ﺑﺎ). ارزش. ﺑﺮﻧﺪ؛. ) ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ. ﻣﻮردي. : 100. ﺑﺮﻧﺪ … ﺑﺨﺶ اول. : ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ. ١٤. -2. -1. 1. ﺑﺮﻧﺪ ﭼﯿﺴﺖ. ١٧. -2. -1. -1. 1. ﭼﺮا ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﻧﺪ داﺷﺖ. ١٨.

مقالات توریسم – تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در …

www.irantourinfo.com/…/8410-tabiin-arzesh-vizhe-brand-bar-mabnaye-karmandan.h…

ذخیره شده

مشابه

2- مبانی نظری پژوهش. 2-1- مفهوم برند‌سازی در خدمات. بلنکسون و کالافاتیس (1999) معتقدند برند‌های خدماتی از دو جهت با برند کالا‌های فیزیکی متفاوت هستند. نخست از …

[DOC]31 . 20 . 20130901153123-9747-57.doc

www.ensani.ir/storage/Files/20130901153123-9747-57.doc

ذخیره شده

مشابه

توسط SY Hosseini
هدف از این پژوهش ارائه مدلی جهت بررسی ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندان و همچنین شناسایی مؤلفه های کلیدی تأثیرگذار بر آن در شرکت های بیمه …. 2- مبانی نظری پژوهش.

[PDF]در ﻣﺤﻮر ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺸﺘﺮي ة ﮔﯿﺮي ارزش وﯾﮋ اﻧﺪازه ﮥ ﺳﻨﺠ ﻃﺮاﺣﯽ ﭘﮋ – پرتال جامع …

www.ensani.ir/storage/Files/20160418085022-9539-201.pdf

ذخیره شده

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ – اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺎ ﻫﺪف دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﺳﻨﺠ. ﮥ. اﻧﺪازه. ﮔﯿﺮي ارزش وﯾﮋ. ة. ﺑﺮﻧـﺪ ﻣﺸـﺘﺮي. ﻣﺤـﻮر. در ﺻـﻨﻌﺖ. ﺑﯿﻤﻪ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ . ﭼﺎرﭼﻮب اوﻟﯿ. ﮥ. ﭘﮋوﻫﺶ از ﻃﺮﯾـﻖ ﻣﺒـﺎﻧﯽ ﻧﻈـﺮي، ﺗﺤﻘﯿﻘـﺎت اﻧﺠـﺎم. ﯾﺎﻓﺘـﻪ و.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند – مدیران …

modiranehamfekr.ir › علوم انسانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه …

پیشینه و مبانی نظری ارزش برند – همکاری در فروش فایل یار …

fileyar.ir/product-7829-rvanshenasi.aspx
پیشینه و مبانی نظری ارزش برند. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق(فصل دوم پایان نامه) – دکتر …

share.drtaftiyan.com/SC.php?type=component_sections&id=3&sid=456

ذخیره شده

در بخش مبانی نظری، به‌منظور روشنگری مفاهیم نظری و هویت مفهوم، با برشمردن ویژگی‌ها و ابعاد آن، اقدام به ارائه این بخش می‌نمایید. بدین نحو که مفاهیم اصلی و بنیادی …

[PDF]ﺛﻴﺮ ارزش وﻳــﮋه ﺑﺮﻧــﺪ ﺑــﺮ ﺑﺮرﺳــﻲ ﺗــﺄ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﻫﺎي ﻣﺼ – دانشگاه شاهد

cs.shahed.ac.ir/article-1-1017-fa.pdf

ذخیره شده

۴ تیر ۱۳۹۳ – ﻫﺪف اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ﭘﺎﺳـﺦ ﻫـﺎي ﻣـﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده …. ﭼﺎرﭼﻮب ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﻴﻖ. ارزش وﻳﮋه …… ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ و ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﻴـﻖ ﺑـﺎ اﺳـﺘﻔﺎده از ﻣـﺴﺘﻨﺪات. ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ اي …

[PDF]تحلیل ارتباط عِلی ارزش ویژة برند و وفاداری هواداران باشگاه …

ntsmj.issma.ir/article-1-350-fa.pdf

ذخیره شده

متغیر ارزش ویژة برند تأثیر عِلی مثبت و معناداری با شدت بسیار قوی روی متغیر وفاداری هواداران داشته است. همچنین ….. با بررسی مبانی نظری متغیرهای. مورد. نظر.

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان

https://www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری…/8834-دانلود-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-…

ذخیره شده

مقاله زیر درباره ارزش ویژه برند داخلی سازمان می باشد. و شامل: برند ، عملکرد برند ، ارزش ویژه برند، برند، عملکرد برند و برندسازی داخلی، نظریه هدف گذاری ، سختی هدف، …

نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر …

jbmp.sbu.ac.ir/article/view/8128

ذخیره شده

توسط مجید مومن
بر اساس پژوهش‌های پیشین و مطالعه‌ مبانی نظری، ارزش درکشده، ارزش ویژه‌ درکشده، کیفیت درکشده، رضایت از برند، اعتماد به برند، تعهد مستمر و تعهد عاطفی عوامل …

بررسی راهکارهای ساخت برند مقصد در صنعت گردشگری – …

mbamanagement.blogfa.com/post-460.aspx

ذخیره شده

مشابه

۸ آذر ۱۳۹۱ – بالا رفتن ارزش برند منجر به جذب سرمایه های بیشتر در صنعت گردشگری …. در این بخش تعدادی از دیدگاههای مهم و مبانی نظری برند و برندینگ در زمینه …

[PDF]تاثير نگرش خريدار بر ارزش برند به واسطه کيفيت رابطه …

profdoc.um.ac.ir/articles/a/1041424.pdf

ذخیره شده

مشابه

-2. مباني نظری. پژوهش. از نظر تاريخي، از عمر ارزش برند به عنوان يکي از ابزارهاي مهم بازاريابي حدود. 021. سال مي. گذرد. مفهوم ارزش. برند به طور گسترده اي مورد مطالعه …

[PDF]وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﻌﺎدﻻت ﺳﺎﺧﺘﺎري د

jomm.srbiau.ac.ir/article_2464_6c57b4f6069fe9895fcd02e08985ca8d.pdf

ذخیره شده

توسط دهقانی سلطانی – ‏2014
ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي ﭘﮋوﻫﺶ. اﻋﺘﻤﺎد ﺑﺮﻧﺪ. 2. اﻋﺘﻤﺎد ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﻣﻬﻢ. ﺗﺮﻳﻦ وﻳﮋﮔﻲ ﻳﻚ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ . ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ. ﮔﺬاري روي ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ. ﮔﺬاري ﺑﺮ روي. ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻳﺎ ﺣﻤﺎﻳﺖ از ﺗﻴﻢ. ﻫﺎي ورزﺷﻲ، از ﻃﺮﻳﻖ ﺗﺸﻮﻳﻖ.

[PDF]ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﺑﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺍ – دانشگاه آزاد اسلامی …

iauln.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/IESM13/94.pdf

ذخیره شده

ﺑﺮﺭﺳﻲ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﺑﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﻱ (ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺧﺎﻧﮕﻲ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ). ﻋﻠﻴﺮﺿﺎ ﺟﻼﻟﻲ … ﺑﺮﻧﺪ؛ ﺍﺭﺯﺵ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺮﻧﺪ؛ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ؛ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ؛ ﻣﻌﺎﺩﻻﺕ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭﻱ … ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﺗﺤﻘﻴﻖ. 2-1.

[PDF]ﻫﺎي ﻣﺼﺮف ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺗﺄﺛﯿﺮ ارزش – مجله پژوهش های مدیریت منابع …

ormr.modares.ac.ir/article_16217_1710a16389d16185d55b43b6aadb536e.pdf

ذخیره شده

توسط منصوری – ‏2017
۱۰ آبان ۱۳۹۵ – 2. ﻣﺮوري ﺑﺮ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي و اراﺋﻪ ﻓﺮﺿﯿﻪ. ﻫﺎ. ارزش. ﻫﺎ ﺑﺮاي. ﻫﺪاﯾﺖ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ. ﻫﺎ، ﻧﮕﺮش …. ﺑﺮﻧﺪ. ﺑﺎ ﻗﺼﺪ. ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن راﺑﻄﻪ ﻣﻌﻨﺎداري دارد. و. ارزش وﯾﮋه ﻣﻄﻠﻮﺑﯿﺖ ﺑﺎ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن …

[PDF]نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان …

nmrj.ui.ac.ir/article_17752_76eb1475aceedb0ebc3ed0a02ae8cc07.pdf

ذخیره شده

پیشینه و مبانی نظری پژوهش. رابطه کیفیت خدمات و ارزش ویژژه برنژد در. صنعت خدمات بانکداری. معموالً ارزیابی کیفیت خهدمات، حهین فراینهد ارا. ئهه. خدمات انجام مهی.

مقاله عکس العمل قیمت سهام به اعلام ارزش برند : شدت و میزان

www.accpapers.com/Article/Index/1057-مقاله-عکس-العمل-قیمت-سهام-به-اعلام-ارزش-

ذخیره شده

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ – مقاله عکس العمل قیمت سهام به اعلام ارزش برند : شدت و میزان. … سود تقسيمي هر سهم و نرخ رشد سود شرکت و قيمت سهام (پایان نامه pdf ، مبانی نظری word).

موسسه آموزشی و پژوهشی مدیریت دانش | یک سایت دیگر با …

www.irankm.org/

ذخیره شده

مبانی نظری ارزش ادراک شده مبانی نظری ارزش ویژه برند مبانی نظری قصد خرید پاورپوینت ساختار سازمانی در ورزش پرسشنامه ارزش ادراک شده برند پرسشنامه ارزش ویژه …

برنامه آموزشی | مدرسه کسب و کار صوفی

sbschool.ir/index.php/برنامه-آموزشی

ذخیره شده

مدیریت بازاریابی; برند سازی; استفاده از شبکه های اجتماعی و محتوای دیجیتال در بازاریابی … گروه نوآوری و ارزش آفرینی … علاه بر مبانی نظری، این درس با استفاده از مطالعات موردی و نمونه های موفق در جهان اهمیت برند را در ایجاد مزیت رقابتی پایدار مورد …

برند سازمانی – بانک پرسشنامه، مبانی نظری و مقاله ایران

www.iranque.ir/مطالب-عمومی/145-برند-سازمانی.html

ذخیره شده

شرکت های سرتاسر دنیا به طور فزاینده در حال آگاه شدن از ارزش رو به پیشرفتی هستند که راهبردهای برندسازی سازمانی یک شرکت (سازمان) را می تواند فراهم سازد. برند …

[PDF]چکیده محور در صنعت بیمه انجام شده گیری ارزش ویژۀ برند …

www.irc.ac.ir/khabarnameh/link/2-3.pdf

ذخیره شده

این پژوهش با هدف دستیابی به سنجۀ اندازه. گیری ارزش ویژۀ برند مشتری. محور در صنعت بیمه انجام شده. است . چارچوب اولیۀ پژوهش از طریق مبانی نظری، تحقیقات انجام.

[PDF]عوامل‌مؤثر‌بر‌نگرش‌و‌قصد‌خريد‌برندهای‌لوکس ‌ – ResearchGate

https://www.researchgate.net/…/waml-mwthr-br-ngrsh-w-qsd-khryd-brndhay-lwks.pd…

ذخیره شده

توسط زهره دهدشتی شاهرخ – ‏مقالات مرتبط
مبانی نظری. نگرش، … شخصیتی و برند بر نگرش کمتر سنجیده شده است. پژوهش ….. و ارزش. هایی. می. داند. که بر. اموال دنیوی تمرکز دارد )ژانگ و. کیم،. 2013. (. پژوهش.

تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند …

www.papyrus.ir/…/تاثیر-ارتباطات-برند-و-کیفیت-خدمات-در-ایجاد-وفاداری-برند-به…

ذخیره شده

مشابه

۲- مبا‌نی‌ نظر‌ی‌ تحقیق‌ ۱-۲- بر‌ند‌: بر‌ند‌ ا‌ز‌ و‌ا‌ژه‌ قد‌یمی‌”نو‌ر‌س‌”به‌ معنا‌ی‌ سو‌ز‌ا‌ند‌ن‌ مشتق‌ شد‌ه‌ …. آ‌ن‌ها‌ ر‌ضا‌یتمند‌ی‌، ا‌ر‌ز‌ش‌، مقا‌و‌مت‌ بر‌ا‌بر‌ تغییر‌، ا‌حسا‌س‌، ا‌عتما‌د‌ و‌ ا‌ر‌ز‌ش‌ و‌یژه‌ علا‌یم‌ …

فرآیند نوشتن فصل دوم – سایت تخصصی انجام پایان نامه مدیریت

www.mtez.ir/نکات%20پایان%20نامه/46

ذخیره شده

متغیرها، مفهوم های اصلی و واژه های کلیدی برای فرضیه سازی از کجا می آید؟ این متغیرها از تفکر خود پژوهشگر و مبانی نظری که از پیشینه برگزیده می شود استخراج …

[PDF]بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ارزش ویژه برند ) …

www.sciencejournals.ir/uploads/pdf/20161162029733.pdf

ذخیره شده

پرسشنامه محقق ساخته بود كه بر اسا. س مدل آكر و مبتنی بر مبانی نظري پژوهش تدوین گردید … واژه. های کلیدی. : آمیخته بازاریابی سبز، ارزش ویژه برند، محصوالت كاله …

[PDF]541 K

journal.ansarbank.com/article_6408_90ce6bc41b26c3051360e01baa31aba9.pdf

ذخیره شده

از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﺎﻟﯽ، ارزش وﯾﮋة ﺑﺮﻧﺪ ﻃﺒﻖ ارزش ﺑـﺎزاري داراﯾـﯽ ﺷـﺮﮐﺖ ارزﯾـﺎﺑﯽ. ﻣﯽ … اﻗﺘﺒﺎس از دﯾﺪﮔﺎه ﻣﺸﺘﺮي، ارزش وﯾﮋة ﺑﺮﻧﺪ را اﺛﺮ ﺑﺎرز و ﻣﺘﻔﺎوت/ اﻓﺘﺮاﻗﯽ ﻧﺎﺷﯽ از داﻧﺶ ﺑﺮﻧﺪ ….. ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي از ﻣﻨﺎﺑﻊ ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ.

ایجاد ارزش برند در بازار پوشاک ایران » بانک مقالات …

marketingarticles.ir/distribution/62-ایجاد-ارزش-برند-در-بازار-پوشاک-ایران.html

ذخیره شده

مشابه

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ – استراتژی بازاریابی اغلب به عنوان مهمترین ابزار ایجاد ارزش برند مورد توجه ….. لازم به توضیح است که مبانی نظری هریک از فرضیه های فوق در ادبیات …

چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم برند – فروشگاه …

tafreeh.sellu.ir/product-93964-مباني-نظري-پيشينه-پژوهش-مفاهيم-برند.aspx

ذخیره شده

چارچوب مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم برند مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم … ارزش ویژه برند به علت ساده‌تر كردن تصمیم خرید و كاهش ریسك خرید، بالا می‌رود.

راهنمای نگارش مقالات – جستجو پیشرفته

www.aseij.ir/index.php/2016-11-01-11-35-37

ذخیره شده

2-مبانی نظری و پیشینه پژوهش: ارایه تعاریف ضروری، بیان کافی چکیده …. بررسي عوامل تعيين کننده ارزش برند با رويکرد مالي در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس …

“بررسي تطبيقي مدل نظري اسلام درباره تبليغات تجاري مؤثر …

www.adscimag.com/…/932-بررسي-تطبيقي-مدل-نظري-اسلام-درباره-تبليغات-تجار…

ذخیره شده

مشابه

لذا اين سئوالات مهم در اينجا مطرح مي گردد که مدل نظري تبليغات تجاري اسلامي …… جدول شماره (2) : ارتباط مديريتي مباني اسلامي ابعاد ارزش اسلامي و استنباط آن در حوزه …. of Brand Credibility and Perceived Quality on Consumers’ Evaluations of Brand …

ملاقات با دکتر میراحمد امیرشاهی استاد برندسازی ایران | …

https://www.linkedin.com/…/ملاقات-با-دکتر-میراحمد-امیرشاهی-استاد-برندسازی-ایران

ذخیره شده

مشابه

۳ اسفند ۱۳۹۳ – نظر کارشناسی دکتر میراحمد امیرشاهی استاد برند سازی ایران در خصوص … پژوهشی، الگوهای متنوع، و مبانی نظری بین رشته ای (اقتصاد، روانشناسی، سنجش … در مقاله دوم ارزش ویژه برند از دیدگاه پیشنهاد ارزش مشتری[iii] ، که اخیرا به یک …

[PDF]ارزش نامشهود واحد تجاری با استفاده سرمایه و بررسی رابطه …

fej.iauctb.ac.ir/article_511790_f3b07411ec5764f3339d9752ebdb4620.pdf

ذخیره شده

توسط حاجیها – ‏2010
خواهند کرد . بدین منظور در این تحقیق رابطه بین انواع ساختار سرمایه شرکت ها و ارزش. نامشهود ایجاد شده توسط آنها. مورد سنجش قرار می گیرد . -. مبانی نظری و پیشینه.

جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه …

1001daneshjo.ir/جایگاه-برند-انسانی-و-ویژگی-های-آن-در-ورز/

ذخیره شده

در تصمیمهای ادغام و خرید موضوع ارزش گذاری برند شرکت، بسیار اهمیت مییابد. …. در این فصل ابتدا به بررسی مبانی نظری بازاریابی، تاریخچه آن، بازاریابی ورزشی، …

مباني نظري و پيشينه پژوهش با موضوع تبليغات دهان به دهان – …

www.turkumusic.ir/…/مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-با-موضوع-تبلیغات-دهان-به-دها…

ذخیره شده

۱ آذر ۱۳۹۵ – مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان مبانی نظری و … برروي ” ارزش ويژه برند” با تاکيد بر اثر میانجی گری” تبليغات

[DOC]سيستم اثربخش ارزشيابي عملكرد؛ مباني، رويكردها و روشها

www.hsu.ac.ir/doc/nezarat/arzyabi%20daroni/24/…/system%20asarbakhsh.doc

ذخیره شده

مشابه

مباني ، رويكرد ها و روشها ….. سئوالات يا جملاتي مطرح مي شود و ارزشياب بدون آنكه از ارزش واقعي اظهارنظرخود مطلع باشد بايد در مقابل … 2- ابعاد معني داري را بكار مي برند.

[PDF]ﻛﺎرﺑﺮد ﻫﺮم ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻛﻠﺮ در ﺑﺎﻧﻚ ﺻﺎدرات اﻳﺮان : ﻃﻨﻴ

jmr.usb.ac.ir/article_683_e0791d34c3bb66e8e5bf82b87c049c6e.pdf

ذخیره شده

ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﻼش ﺷﺪ ﺗﺎ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪه ﻃﻨﻴﻦ. ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎﻧﻚ. ﺻﺎدرات ﺑﺮ اﺳﺎس اﻟﮕﻮي ﻫﺮم ارزش وﻳـﮋه ﺑﺮﻧـﺪ. ﻛﻠﺮ، ارزﻳﺎﺑﻲ ﺷﻮد . ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. اي. 31 …. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي و ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋوﻫﺶ. ﻣﺪﺗﻬﺎ. ﺑﻮدﻛﻪ. ﺑﺮﻧﺪ. ﺗﻨﻬﺎ. ﺑﻪ. ﻋﻨﻮان. ﺑﺨﺸﻲ.

فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی – راهنمای …

sspp.iranjournals.ir/journal/authors.note

ذخیره شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش: ارایه تعاریف ضروری، بیان کافی چکیده ادبیات …. بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در …

[PDF]: ﺑﺨﺶ اول ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی

police.ir/uploads/5فصل_اول__اصول_و_مبانی_نظری_پیشگیری_از_جرم.pdf

ذخیره شده

ﺑﺨﺶ اول. : ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮی. ﻓﺼﻞ اول. : اﺻﻮل و ﻣﺒﺎﻧﯽ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از ﺟﺮم. ﻓﺼﻞ دوم. : ﭘﻠﯿﺲ و ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی از ﺟﺮم … ﺷﻨﺎﺳﺎن ﻣﻔﻬﻮم ﻣﻮﺳﻌﯽ ﺑﺮای ﺗﺪاﺑﯿﺮ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮاﻧﻪ ﻗﺎﺋﻞ ﺷـﺪه و ﮔﺮوﻫـﯽ دﯾﮕـﺮ. ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی را در ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﻣﺤﺪود و ﻣﻀﯿﻖ ﺑﮑﺎر ﻣﯽ. ﺑﺮﻧﺪ . اﯾﻨﮏ ﻫﺮ ﯾﮏ از اﯾـﻦ دو ﺗﻌﺒﯿـﺮ را ….. از ﻃﺮﯾﻖ ارﺗﻘﺎی ارزش. ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و اﺣﺘﺮام ﺑﻪ …

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد …

projehmodiriat.ir/دانلود-پایان-نامه-بررسی-تاثیر-تصویر-فر/

ذخیره شده

مشابه

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ – با بررسي مباني نظري¬و يافته هاي پژوهش هاي قبلي، مدل مفهومي پژوهش و … كاسترو و آرماريو (۱۹۹۹ ) معتقدند مشتريان وفادار، نه تنها ارزش تجارت را بالا … ۱۳۸۷ و سهيلي،۱۳۸۸ ) و تصوير برند (فخارمنش و قنبرزاده، ۱۳۹۰ و غراب ي،۱۳۸۷ ) بر …

فصلنامه مديريت بازرگاني ، شماره 20 – Magiran

www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5646&Number=20

ذخیره شده

مشابه

۱۶ آذر ۱۳۹۳ – تبيين تاثير رفتار شهروندي سازماني بر رضايت مشتري و ارزش ويژه مارك تجاري در صنعت بانكداري با تاكيد بر تهديدها و فرصت ها عباسعلي …

متن استاندارد 10668 – ارزش گذاری برند – ایـران آکـادمـی

www.iran-academy.org/متن…/454-متن-استاندارد-10668-ارزش-گذاری-برند.html

ذخیره شده

دانلود متن استاندارد ایزو iso 10668:2010 ارزش گذاری مالی برند استاندارد بین المللی تعیین کننده الزاماتی پیرامون … ISO 10668 چارچوبی برای ارزش گذاری برند از جمله اهداف، مبانی ارزش گذاری، رویکردهای ارزش گذاری، شیوه های …. هیچ نظری یافت نشد …

[PDF]ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮ ﯼ ﺗﺤﻮ ﻝ ﺑﻨﻴﺎﺩﻳﻦ – موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام

isin.ir/…/مبانی%20نظری%20سند%20بنیادین%20تحول%20در%20آموزش%20و%20پرو…
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ – ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ ﻭ ﺳﺨﺖ ﺍﻓﺰﺍﺭﻱ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﻲ ﺭﻧﺞ ﻣﻲ ﺑﺮﻧﺪ ﻭ ﻛﺎﺭﺍﻳﻲ ﻭ ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻛﺎﻫﺶ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﻳﺎﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ. … ﺣﺎﻭﻱ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮﻱ ﺗﺤﻮﻝ ﺑﻨﻴﺎﺩﻳﻦ ﻭ ﻧﻴﺰ ﺳــﻨﺪ ﺗﺤﻮﻝ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩﻱ ﻧﻈﺎﻡ ﺗﻌﻠﻴﻢ ﻭ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺭﺳﻤﻲ ﻋﻤﻮﻣﻲ … ﺑﺮﭘﺎﻳﻪ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻭ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﻳﻨﯽ ﻭ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﺗﻌﻠﻴﻢ ﻭ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺍﺳﻼﻣﯽ، ﺑﻨﺎ ﮔﺮﺩﺩ، ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ، ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ …

[PDF]496 K – پژوهشنامه بازرگانی

pajooheshnameh.itsr.ir/article_6311_438d8076de8289269aba87d0e566825f.pdf

ذخیره شده

شناسه )برند( / برندسازی / تئوري مفهوم سازي بنيادی داده / کدگذاری )باز، محوری و … ضمن مرور کلی فرایند روش )سعی شده مفاهیم و مبانی نظري اصلی این روش تحقیق … نظیر استراتژی بازاریابی یکپارچه )شرایط شرطی(، ارزش ویژه شناسه )مقوله مرکزی(،.

تحلیلی بر نقش تصویر برند بر توسعه گردشگری شهری …

journals.miau.ac.ir/article_1120.html

ذخیره شده

مقاله حاضر به بررسی رابطه تصویر برند بعد از سفر و توسعه گردشگری شهری در کلان شهر تبریز می‌پردازد. بدین منظور 345 … 2- مبانی نظری. 2-1- برند … برند مکان که به ساخت ارزش ویژه برند در ارتباط با هویت محلی، ناحیه ای و محلی (شهر) می‌پردازد.

دکتر مریم نظری | مبانی و پیشینه را از پژوهش‌ها حذف کنیم تا …

maryamnazari.com › پژوهش مولد

ذخیره شده

مشابه

۲۴ دی ۱۳۹۴ – به غیر از وقت تلف کردن و درختان طبیعت را از بین بردن ارزش دیگری دارد؟ … ما آنقدر مبانی نظری و پیشینه پژوهش را اشتباه و رفع‌تکلیفی یاد گرفته‌ …. تخصص و مهارت خود را به عنوان یک برند علمی و تخصصی در جامعه علمی نشان دهد .

[PDF]بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت …

journals.umz.ac.ir/article_1187_4bed489038d614f8bff717a1a4c17092.pdf

ذخیره شده

توسط محمدی – ‏2016 – ‏مقالات مرتبط
مديريت ارتباط با مشتري در واقع طراحی ساختار سازمان براي ايجاد ارزش متقابل از طريق اين. فرايند. است …. استراتژي برند، و استراتژي ايجاد. ارزش پرداخته اند که ….. پس از مرور مبانی نظري و پیشینه مرتبط با موضوع، با استفاده از روش می. دانی و ابزار.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *