دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

Published on Author adminwebLeave a comment

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 14469

کاربر

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بخشی از متن :

مدیریت ارتباط با مشتری
هر آنچه عملکرد رو در رو با مشتری را ارزیابی می‌کند پتانسیلی برای ارزیابی فعالیت‌هایی دارد که تجارت محوری را در جایگاه اول قرار می‌دهد. اگر مشتری خرید نکند، داشتن بهترین توانمندی در تولید بی فایده است. مشتریان ذهنیات و نیازهای متفاوتی دارند که باید تحقیق شود و شرکت‌ها باید بتواند این ذهنیات را شناخته، نیازها را درک کرده و بر راه حل‌ها دست پیدا کنند. نوآوری‌های تکنولوژی و جریان اطلاعات چشم اندازهای اقتصادی را تغییر داده است. شرکت‌های اندکی هستند که به درستی از نوعی تکنولوژی یا عرضه انحصاری و محدود و یا شبکه‌های توزیع برای حفظ بهره می‌برند. در بخش عظیمی از شرکت‌ها، قابلیت برقراری، حفظ و تقویت ارتباط با مشتری آخرین نقطه باقیمانده برای کسب برتری در نظر گرفته می‌شود.CRM و همراه بودن آن با پتانسیل سنجش تکنیکی و کلیدی در جهت شناخت مشتریان و مدیریت عملکرد امور مشتریان موجود، است(Kellen, 2002). CRM اجتماعی شرکت‌ها را به شناسایی بازارهای جدید و گرایش برای ورود، توسعه و جهت گیری به بازارهای جدید قادر می‌سازد (Warfield, 2009). CRM اجتماعی یک پارادایم جدید است که با هدف ایجاد گفتگو و روابط معنی دار بین یک سازمان و مشتریان، شرکا و کارکنان آن ایجاد شده است. مشتری محور بودن می‌تواند به عنوان قانون اصلی در S-CRM در نظر گرفته شود، به این معنی که سازمان‌ها باید تمرکزشان بیشتر بر مشتریان و روابطشان با آنها باشد به جای اینکه تمرکز بر محصول و یا خدمت باشد (Askool & Nakata, 2011; Soltani & Navimipour, 2016). همراه با چالشها و فرصتهای موجود در رسانه‌های اجتماعی، مدیران با عدم اطمینان قابل ملاحظه‌ای جهت تخصیص تلاشها و بودجه خود به رسانه‌های اجتماعی روبرو هستند؛ لذا اغلب تصمیماتی در این رابطه بدون درک روشنی از تاثیرات رسانه‌های اجتماعی برعملکرد کسب و کار خود اخذ می‌کنند.(Paniagua & Sapena, 2014)

فهرست مطالب :

مدیریت ارتباط با مشتری

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

تاریخچه ی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

منابع

بررسي عوامل موثر بر استقرار فرايند مديريت ارتباط با …

fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=171945

ذخیره شده

مشابه

توسط سالارزهي حبيب اله
از اين رو مفهوم مديريت ارتباط با مشتري که به معني تلاش سازمان جهت ايجاد و ارايه … بدين منظور پس از بررسي مباني نظري تحقيق، پرسشنامه تحقيق طراحي شده و پس از …

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل …

ofmax.ofmas.ir/product-423485-مباني-نظري-و-پيشينه-پژوهش-مديريت-ارتباط-با-م…

ذخیره شده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در ۵۵ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. کامل و قابل ویرایش. شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق.

بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری …

marketingarticles.ir/…/873-بررسی-عوامل-موثر-بر-موفقیت-مدیریت-ارتباط-با-مشت…

ذخیره شده

مشابه

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی می باشد. در این راستا پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق …

بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با …

jmr.usb.ac.ir/article_644_0.html

ذخیره شده

مشابه

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه میباشد. بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، …

[PDF]ظهور و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری

bayanbox.ir/view/7589602989810681713/CRM-2.pdf

ذخیره شده

مشابه

نظری و مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری را برای بهره برداری از روابط مشتری … (دوره دوم : که از آن تحت عنوان دوره فناوری یاد می کنند در این دوره بعد پذیرش مبانی نظری ،.

استقرار فرايند مديريت ارتباط با مشتری در شركتهای بيمه – …

padidehtabar.com/fa/…/استقرار-فرايند-مديريت-ارتباط-با-مشتری-در-شركتهای-بي…

ذخیره شده

۳ مرداد ۱۳۹۴ – از اين رو مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش سازمان جهت ايجاد و … بدين منظور پس از بررسي مباني نظري تحقيق، پرسشنامه تحقيق طراحي …

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ | متمم

https://motamem.org/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-یا-crm/

ذخیره شده

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، …

بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با …

www.ensani.ir/fa/content/301156/default.aspx

ذخیره شده

مشابه

از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان جهت ایجاد و ارایه … بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق طراحی شده و پس از …

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در …

jomm.srbiau.ac.ir/article_1633_106.html

ذخیره شده

مشابه

توسط طزری – ‏2012
مدیریت ارتباط با مشتری یاری رسان سازمانها در ایجاد ارتباط اثربخش با مشتریان است. … پس از انجام مطالعات مبانی نظری و مدلهای مختلف، مدل 4 بعدی عوامل موفقیت در …

[PDF]ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ

www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/شاهو%20معاذنژاد/PDF/فصل%20دوم.pdf

ذخیره شده

مشابه

ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. 2-1. ﻣ. ﻘ. ﺪﻣﻪ … ﻣﺤﺮﻙ ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻫﺪﻓﺶ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻧﮕﻴﺰﻩ ﻻﺯﻡ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺮﺩﻥ ﻫﺪﻑ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ … ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ﺗﻀﺎﺩ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻫﺮﺩﻭ ﺩﺍﺭﺍﻱ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺑﺎﻻﻳﻲ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺍﻧﺪ.ﻛﻤﭙﺎﻧﻲ … ﺗﺼﻤﻴﻢ ﮔﻴﺮﻱ ﺗﺤﺖ ﭘﺮﻭﺳﻪ ﺗﻨﻮﻉ ﻃﻠﺒﻲ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻌﻨﺎ ﻛﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ.

[PDF]دریافت فایل

ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/509959

ذخیره شده

مشابه

اﯾﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﻤﺎﯾﺖ و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮان ارﺷﺪ، اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي، اﻓﺮاد،. ﻓﺮﻫﻨﮓ، ﻓﻨﺎوري ….. ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد و ﺳﭙﺲ در ﻗﺴﻤﺖ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي. ﺗﺤﻘﯿﻖ ﭘﺲ از ﻣﺮوري ﺑﺮ ﺻﻨﻌﺖ …

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با …

www.civilica.com/Paper-CMMS02-CMMS02_200=بررسی-عوامل-مؤثر-بر-استقرار-…

ذخیره شده

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه میباشد .بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، …

[PDF]بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

https://www.civilica.com/PdfExport-CMMS02_200=بررسی-عوامل-مؤثر-بر-استقرار…

ذخیره شده

ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺗﻼﺵ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﻬﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻭ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﺍﺭﺯﺵ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭ. ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ … ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺷﺮﮐﺘﻬﺎﯼ ﺑﯿﻤﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ .ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮﯼ ﺗﺤﻘﯿﻖ، ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ.

نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری … – …

bahramkheiri.com/نقش-استقرار-مدیریت-ارتباط-الکترونیکی-با-مشتری-در-موفقی

ذخیره شده

نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی … با ناسازگاری میان فنآوریهای اطلاعاتی و راهبردهای بازاریابی و فقدان مبانی نظری …

نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در …

bmj1.iauctb.ac.ir/fa/journal/ArticleView/0/178//957/شماره.2..تابستان.88.html

ذخیره شده

نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیتهای درونی و بیرونی … با ناسازگاری میان فنآوریهای اطلاعاتی و راهبردهای بازاریابی و فقدان مبانی نظری …

[PDF]در ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﺖ ( ) ﺳﺎزي ﻣﻔﻬﻮم ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﭘﻴﺎده

www.jdem.ir/article_33_6b461e7b3102f86ff1501da0995f14a2.pdf

ذخیره شده

توسط محرابی – ‏2011 – ‏مقالات مرتبط
ﺑﺮرﺳﻲ ﭼﻨﻴﻦ ﻣﻔﻬﻮم ﺑﺎ ارزﺷﻲ. در ﺑﺎﻧﻚ. ﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﻛﻪ اﺳﺎس ﻛﺎر آن. ﻫﺎ ﺑﺮ. ﻣﺸﺘﺮي اﺳﺖ ﺑﺴﻴﺎر ﺿﺮوري اﺳﺖ . . 2. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﻴﻖ. 2-1. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. )CRM(. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﻪ. ﻋﻨﻮان ﻳﻚ ﻋﺒﺎرت …

بررسي سير تحول بازاريابي تا به امروز/مدیریت ارتباط با …

pangan12.blogfa.com/post/1608

ذخیره شده

مشابه

مدیریت برقراری ارتباط با مشتری (همه روابط الزاما سودآور نیستند و برخی از مشتریان … دوره فن‌آوری (اواسط دهه 90 میلادی) – به دنبال پذیرش مبانی نظری به عنوان محصول …

ارتباط با مشتری|پایان نامه|پروپوزال|مقاله انگلیسی|ترجمه …

parsproje.com/component/search/?searchword=ارتباط%20با%20مشتری…exact

ذخیره شده

مشابه

PMD44-مديريت ارتباط با مشتري- مبانی و چارچوب نظری پیشینه تحقیق داخلی و خارجی: (مبانی نظری و پیشینه تحقیق پایان نامه های مدیریت و حسابداری) … مشتری 49 …

[PDF]بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت …

journals.umz.ac.ir/article_1187_4bed489038d614f8bff717a1a4c17092.pdf

ذخیره شده

توسط محمدی – ‏2016 – ‏مقالات مرتبط
مبانی نظری. مدیریت ارتباط با مشتری. 5. مديريت ارتباط با مشتري راهبردي تجاري براي بهبود. منافع، مزايا و رضايت مشتري با. سازماندهی بر اساس مشتري، پرورش …

[PDF]( ) ﺗﻮﻓﯿﻖ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اراﺋﻪ ﻣﺪل CRM – …

www.researchgate.net/profile/Hamid…a…/0a781ae290bfde5edcf6a11d.pdf

ذخیره شده

ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ ﺗﻮﻓﯿﻖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘ. ﺮي در ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان. در وﺿﻌﯿﺖ. ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﻗﺮار دارد . -2. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ. -2. -1. ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. ﭘﺎﯾﻪ ﻓﻠﺴﻔﯽ. CRM. ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ …

[PDF]بررسي رابطه مشتري مداري و مديريت ارتباط با مشتري …

seminar23.irc.ac.ir/files/erae21/6.pdf

ذخیره شده

اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮاﻫﻢ ﮔﺮدد و از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ، ﺑﻪ ارﺗﻘﺎي ﺳﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ارﺗﺒﺎط ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺎ. ﺳﺎزﻣﺎن. ﯾﺎري رﺳﺎﻧﺪ. .2. ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ؛. -1 .2. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ. اﻟﻒ) ﺗﻌﺮﯾﻒ. E-CRM. ﺑﺎ ﻣﺮور ﺑﺮ …

[DOC]پیش درآمدی بر رفتار سازمانی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

www.iau-neyshabur.ac.ir/dorsapax/userfiles/file/Amozesh/Teachers/…/raftar-end.doc

ذخیره شده

مشابه

1- توجه زیاد به مشتری : مشتری تنها کسانی نیستند که از محصولات و خدمات استفاده می … مدیران هم اکنون می خواهند با توجه به خصوصیات فردی کارکنان با آنها برخورد ….. جهت كمك به مديران براي پرورش و توسعه مهارت هاي لازم در زمينه ارتباط با كاركنان است. …… کنیم چهار شیوه تصمیم گیری به دست می آید: ارشادی، تحلیلی، نظری و رفتاری.

جديدترين مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات | سیستم …

fumblog.um.ac.ir/fumindex.php?op=Default&postCategoryId=1347&blogId…

مشابه

ارتباط بين اطلاعات و دنياي مواد، قابل انعطاف و بسيار نزديك است. …. سیستمهای پشتیبان تصمیم از دیدگاه نظری، مزایایی را برای حسابرسان به همراه دارد؛ … پی خواهیم گرفت؛ سیستمهایی برای حسابرسی مشتریان، سیستمهایی برای مدیریت …… با توجه به مبانی الهی و دینی در جامعه ما، ارزشهای اخلاقی و اعتقادی جزء لاینفک آموزش می باشد.

[PDF]مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش در موفقیت تأثیر …

ims.atu.ac.ir/article_1961_e054d2ddb96b6c622157b81aa5e9bab7.pdf

ذخیره شده

توسط تقوی فرد – ‏2015
شود. این است که مدیریت دانش چه. تأثیری در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با اثرات واسطه عوامل سازمانی در شعب. بانک ملی تهران دارد؟ مبانی نظری و پیشینه پژوهش.

[PDF]331 K

https://journals.ut.ac.ir/article_36023_85e11460bf2c5b0d43466f9755e515af.pdf

ذخیره شده

توسط حقیقی – ‏2013
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي، ﺳﺒﻚ دﻟﺒﺴﺘﮕﻲ ﻣﺸﺘﺮي، اﺿﻄﺮاب دﻟﺒﺴﺘﮕﻲ، اﺟﺘﻨﺎب. دﻟﺒﺴﺘﮕﻲ، اﻣﻨﻴﺖ دﻟﺒﺴﺘﮕﻲ . . 1 …. در اﻳﻦ ﺑﺨﺶ، اﺑﺘﺪا ﭘﻴﺸ. ﺔﻴﻨ. ﻧﻈﺮي ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮرﺳﻲ. ﻣﻲ. ﺷـﻮد . در ﭘﻴﺸـﻴﻨ. ﺔ. ﻧﻈـﺮي، اﺻـﻮل و ﻣﺒـﺎﻧﻲ. ﻧﻈﺮﻳ.

ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری – دانلود پایان …

download-thesis.com › برق › ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری

ذخیره شده

فصل دوم 7 2- ادبيات موضوع و مباني نظري تحقيق 8 1-2- مقدمه 8 2-2- تعاريف مديريت ارتباط با مشتري 8 2-3- الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي CRM 9

CRM 2 (مدیریت ارتباط با مشتری نوین) – پایگاه علمی و اطلاع …

media24.ir/shop/media24/page/page.php?id_page=186

ذخیره شده

مشابه

۱۰ شهریور ۱۳۹۳ – مديريت ارتباط با مشتري ياري رسان سازمان ها در ايجاد ارتباط اثربخش با …. با توجه به مباني نظري تحقيق و مطالعات پيشين در اين حوزه فرضيات …

[PDF]بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد …

bar.yazd.ac.ir/article_167_5236cc4515f25f40c99e157a6ceb5e44.pdf

ذخیره شده

توسط حاجی کریمی – ‏2013
تحقیق بررسي نقش مولفه های مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود ع. ملکرد سازماني، در قال. ب. یک مدل مي باشد. مبانی نظری و پیشینه تحقیق.

موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در …

www.modiriatzanjireharzesh.ir/article_22025.html

ذخیره شده

از طرفی مدیریت ارتباط با مشتری[2] یک راهبرد تجاری برای ایجاد ارزش دو سویه است که … مبانی نظری پژوهش در سه بخش؛ مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با اربابرجوع و …

بررسی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و تعامل با مشتری . …

www.behosa.com/item/بررسی-مدیریت-ارتباط-مشتری-اجتماعی-تعا/

ذخیره شده

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی، رضایت شفاهی، تعهد، تمایل به تعامل،وب سایت. قسمتهای مقاله : مقدمه; بیان مسئله. پیشینه موضوع و مبانی نظری. فرضیات …

پروپوزال بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با وفاداری …

onlineproposal.ir/پروپوزال-بررسی-رابطه-مدیریت-ارتباط-با/

ذخیره شده

پروپوزال موجود شامل قسمت های زیر می باشد مدیریت ارتباط بیان مسئله (شامل مروری بر مبانی نظری و پژوهش انجام شده در مورد بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری ب.

ماهنامه حسابدار، شماره 176 – Magiran

www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=1231&Number=176

ذخیره شده

مشابه

سرمقاله : ضرورت تحول حسابداري مديريت در ايران ص 2 … مديريت ارتباط با مشتري دكتر جمشيد صالحي … مباني نظري و موانع عملي تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت

پایگاه کاوشگران روابط عمومی | مدیریت ارتباط با مشتری/ …

prr.ir/mobile/…/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-بررسی-سیر-تحول-بازاریابی-تا-به-امرو…

ذخیره شده

مدیریت ارتباط با مشتری/ بررسی سیر تحول بازاریابی تا به امروز … دوره ترویج مبانی و مفاهیم نظری CRM در اوایل دهه 90 میلادی که سبب افزایش فروش و وفاداری …

هدف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – مرجع علوم مدیریت ایران

www.e-modiran.com › جزوات مدیریت بازاریابی

ذخیره شده

مشابه

هدف مدیریت ارتباط با مشتری، توانمند سازی شرکت به منظورارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق معرفی فرایندهای اتومات قابل اطمینان خدمات، جمع آوری و پردازش اطلاعات …

راهبرد پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – مدیریار

www.modiryar.com › … › مديريت بازرگاني › مديريت و تكريم مشتري

ذخیره شده

چکیده: مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) كه گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت ….. را در مورد هر سوال با انتخاب يكي از گزينه هاي كاملاً موافقم،موافقم،نظري ندارم،مخالفم و …

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – ورزشی – بانک …

www.iranque.ir/…/129-پرسشنامه-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm-ورزشی.html

ذخیره شده

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – ورزشی … بنابراين مديريت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتري و خلق و ارائه ارزش به او از … قیمت با تخفیف فقط 2000تومان … و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند.

دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت …

mag-iran.com/دانلود-مقاله-بررسی-رابطه-کیفیت-زندگی-ک.htm

ذخیره شده

دانلود مقاله بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی : در … ادبیات نظری تحقیق … مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری : (CRM).

ﻛﺎرﺑﺮد داده ﻛﺎوي در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی – مدیراما

modirama.ir/داده-ﻛﺎوي-در-ارﺗﺒﺎط-ﺑﺎ-مشتری/

ذخیره شده

۲۹ مهر ۱۳۹۴ – از ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮ ادﺑﻴﺎت، چارچوب مدیریت ارتباط با ﻣﺸﺘﺮی ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﻴﺎﺗﻲ و ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻠﻲ … پک مقالات مدیریت ارتباط با مشتری · مبانی نظری مدیریت ارتباط با …

پایان نامه رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط …

thesisdoc.ir/…/پایان-نامه-رابطه-ی-بین-کیفیت-زندگی-کاری-و-مدیریت-ارتباط-با-م…

ذخیره شده

این پژوهش در صدد است که با استفاده از پیشینه نظری و تجربی موجود، موضوع … آیا بین رابطه ی کیفیت زندگی کاری کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری در … رضائیان، علی، “مبانی مدیریت رفتار سازمانی،” انتشارات سمت، تهران، 1384، چاپ ششم.

بانک توسعه صادرات ایران:: انتشار”توسعه صادرات”شماره 79 …

https://www.edbi.ir/services/magazin/thumbnail/19730/standalone/1/…/19730.htm

ذخیره شده

… انتشار یافته است: 1- مبانی نظری الگوی مصرف و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور 2- فرهنگ سازمان و اثربخشی سازمانی 3- مدیریت ارتباط با مشتری 4- تأمین مالی به …

[PDF]و سازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد …

nmrj.ui.ac.ir/article_17758_9e355ccbd16c1aa7839398cca232a36a.pdf

ذخیره شده

به معنای ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان سودآور استت كته ایتن امتر از …. مبانی نظری پژوهش. عالنه به مدیریت ارتباط با مشتری در اواسط دهته. ی. 1111.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از مفهوم تا نرم‌افزار – شبکه …

modir.tv/from-concept-to-software-of-the-crm/

ذخیره شده

۳۰ تیر ۱۳۹۵ – مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، اقداماتی‌ست که تعامل‌های شما و … از میزان رضایت مشتری و نظری که درباره کالا یا خدمات‌تان دارد، آگاه می‌شوید.

مقاله بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی …

www.daneshju.ir/forum/showthread.php?t=177849

ذخیره شده

۱ بهمن ۱۳۹۱ – 2پست
چکیده: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و …

مدیریت – بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت …

modir-bank.mihanblog.com/post/21

ذخیره شده

مشابه

۱۴ دی ۱۳۹۳ – آیا میان مولفه های مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک تجارت با کیفیت ارتباط و ارزش ویژه برند این بانک رابطه معنی داری وجود دارد؟ 2. مبانی نظری …

بررسي رابطه بين مديريت دانش و بازاريابي رابطه‌مند با …

elmyar.net/دانلود-پایان-نامه-بررسي-رابطه-بين-مدير/

ذخیره شده

عنوان : بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان …. فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق. مبانی نظری…………………………………………………………………………………… … 2-2-2 پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری…

شخصی – موضوع تحقیق: تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با …

eyaftian.blogfa.com/post/17

ذخیره شده

مشابه

مبانی نظری تحقیق. مديريت ارتباط با مشتري. قيمت، محصول، توزيع و ترفيع در راهبردهاي سنتي به چهار پي معروف است و این راهبرد بر افزايش سهم بازار متمركز بود و …

E-learning – شرکت آریا پارس هونام عرش

www.aryaparsco.com/fa/آموزش/e-learning

ذخیره شده

8, مدیریت ارتباط با مشتریCRM, 18 ساعت نظری … 14, اصول مشتری مداری, 12 ساعت نظری … 2, مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی ISO 9001:2008, 16 ساعت نظری.

تحقیق بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در …

bankmaghaleh.ir/تحقیق-بررسي-موانع-توسعه-مديريت-ارتباط/

ذخیره شده

مشابه

دلاور، علی، ۱۳۸۰، «مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»، تهران … حاجی زمانعلی، علی، ۱۳۸۳ ، چارچوبی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در …

خانه مدیریت – ساعت فلش

mnuri.blogfa.com/post/4

ذخیره شده

2- مبانی نظری. 2-1- مدیریت ارتباط با مشتری(CRM). مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری را میتوان به صورت ” چیزهای مختلف برای افراد مختلف” بیان نمود. اگر چه تحقیقات …

[PDF](CRM) بانک مهر اقتصاد بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با …

gorganiau.ac.ir/my_doc/gorgan//professor/m.maatoofi//379.pdf

ذخیره شده

است تا عوامل تاثير گذار بر كيفيت مديريت ارتباط با مشتريان در چهاربخش در … فروش و وفاداري ترويج دادند؛ لذا از اين دوره تحت عنوان دوره ترويج مبانی و مفاهيم نظري.

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) | اول پروژه

avvalprozhe.ir/1395/10/30/پروژه-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm/

ذخیره شده

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده …

[DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به …

www.niordc.ir/uploads/modiriyate%20strategy_5269.doc

ذخیره شده

مديران با تشويق و پاداش دادن به زيردستان موجب توجه آنها به ملاحظات برنامه ريزي گرديده و …. دهد ،در عين حال اينگونه برنامه ريزي فرآيندي نظري و كيفي است و داده هاي نرم مانند ….. تشكيل دهنده مباني استراتژي هايي بكار گرفته شود كه بايد تنظيم و اجراء گردند. ….. مانند بازاريابي ارتباط پايدار با مشتري هدف سازمانها از اجراي اين استراتژيها …

[PDF]ﻧﺎﭘﻴﻮﺳﺘﻪ ﻣﻘﻄﻊ ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ ﻫﺘﻠﺪﺍﺭﻱ ﭼﺎﺭﺕ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﻱ ﺑ

ts.usc.ac.ir/files/5827fcb503e89e9d8c8b45a3/1483875935.pdf

ذخیره شده

ﻧﻈﺮﻱ. ﻋﻤﻠﻲ. ﻣﺒﺎﻧﻲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ. 2. ﭘﺎﻳﻪ. ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﻭ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﻭ ﻫﺘﻠﺪﺍﺭﻱ. 2. ﭘﺎﻳﻪ. ﺍﻧﺪﻳﺸﻪ ﺍﺳﻼﻣﻲ. 2. 2. ﻋﻤﻮﻣﻲ. ﺍﺻﻮﻝ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﻱ. 2 … ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻱ. 2. ﺍﺻﻠﻲ. ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻣﻴﺎﻥ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ. ﺭﻭﺵ ﺗﺤﻘﻴﻖ. 2.

[DOC]دانلود رایگان بخشی از فایل نمونه – خانه ISI ایران

www.isihome.ir/freearticle/ISIHome.ir-51005-sample.doc

ذخیره شده

مشابه

ادبيات و مباني نظري تحقيق 1 … 2-4-2-1) رابطه معنویت با وفاداری در محیط کار … رضايت مشتری، مهمترين اولويت مديريتی در مقابل اهداف ديگری چون سودآوری، سهم ….. تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها و ارتباط آن با رضایت مشتریان ،دانش …

[PDF]چکیده – سامانه یکپارچه نشریات ناجا

journals.police.ir/backend/…/34c81d12abe6351a1691234d4147140ea2e819b0.pdf

ذخیره شده

ارزیابی بلوغ، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، مدیریت دانش مشتری، رسانه های کلیدواژه ها: ….. SCKM نظری علمی و پایه برای ارزیابی بلوغ سازمان ها در جهت استقرار سامانه های ….. همان گونه که در مبانی نظری پژوهش اشاره شد، خانلری و سهرابی.

تحقیق موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان

bankmaghale.ir/تحقیق-موانع-توسعه-مديريت-ارتباط-با-مشت/

ذخیره شده

مشابه

۱٫ الهی، شعبان، ۱۳۸۴، مدیریت ارتباط با مشتری، شرکت چاپ و نشر بازرگانی،ص ۳، ۹، … ۴٫ دلاور، علی، ۱۳۸۰، «مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»، تهران …

[PPT]Slide 1 – مدیریت یکپارچه آموزش

training.tamin.ir/IdeaWeb/Files/Data/Library/2015111122444.ppt

ذخیره شده

مشابه

تعاریف و مفاهیم; آشنايي با مباني نظري و محتواي طرح تكريم; اصول مشتري محوري … اصول ارتباطات فردی و بین فردی; آشنایی با نحوه ارتباط صحیح و علمی با بیماران.

مدیریت ارتباط با مشترى یا همان CRM چیست؟ – میثم سلطانی

meysamsoltani.ir › بلاگ

ذخیره شده

هنوز در مورد تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management، اتفاق نظری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، …

لیست انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت – مادسیج

madsg.com/لیست-انتخاب-موضوع-پایان-نامه-مدیریت/

ذخیره شده

مشابه

۱۸ آبان ۱۳۹۴ – دستیابی به این درک ، مستلزم آگاهی و شناخت مدیریت هر مجموعه از نظرات و ….. مبانی نظری و مطالعات تطبیقی و مصاحبه های اکتشافی ساختار سازمانی اولیه مراکز … این رویکرد زنجیره های عرضه را در ارتباط با مشتریان در نظر گرفته و به …

بررسی سیر تحول بازاریابی تا به امروز: : جامعه : : مدیریت : : …

tebyan-zn.ir/News-Article/society/بازاریابیمدیریت-تبلیغات/2013/…/114813.html

ذخیره شده

۲۰ تیر ۱۳۹۲ – مدیریت برقراری ارتباط با مشتری (همه روابط الزاما سودآور نیستند و برخی از … دوره ترویج مبانی و مفاهیم نظری CRM در اوایل دهه ۹۰ میلادی که سبب …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *