دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

Published on Author adminwebLeave a comment

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

متغیرها مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 250 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 1113

کاربر

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری


خلاصه ای از کار:

مقدمه

در سالهای اخیر، CRM به یکی از موضوعات متداول در هر دو زمینه تئوری و عملی تبدیل شده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی از مقاله ها تاثیر مثبت فعالیتهای CRM – بویژه در زمینه های تکنولوژیکی، استراتژیکی و سازمانی- بر عملکرد را نشان می دهد و شرکتها میلیونها دلار در استقرار سیستم CRM سرمایه

…………..

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) یا مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستم راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابط قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان رمز موفقیت هر کسب و کار است. CRM را می توان مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثربخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یک جا جمع آوری کنیم ThuyUyen, 2007: 103))………….

……….

ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری:

CRM مفهومی است که ریشه ای در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات های مراکز فراخوان دارد و از اواسط (1990) وجود داشته است. در آن زمان، CRM از طریق ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان به وجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم به

………………

عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری

محتوای استراتژی CRM شامل شش شاخص به هم پیوسته می باشد که توسط اتول و دونالدسون[1] در سال (2002) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

………………..

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری:

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری را می توان به صورت زیر عنوان کرد .(Kim, et al., 2003: 8)

الف) شناخت مشتری:

1) جمع آوری اطلاعات کامل مشتری

2) تحلیل داده های مشتری

3) جذب مشتریان جدید

……………..

مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:

مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری که هدف نهایی آن کسب رضایتمندی مشتریان و بقا در محیط رقابتی است عبارت است از: (الهی و حیدری، 1387).

………………….

اجزای مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش تشکیل شده است که عبارتند از:

……………

انواع سیستم های CRM

این سیستمها را می توان به سه دسته کلی تقسیم بندی نمود:

  • CRM عملیاتی

…………..

مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

با توجه به مرور ادبیات، مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری می توان به این نتیجه دست یافت که مشتریان، کارکنان، رهبری، فرهنگ سازمانی، استراتژی و ساختار عوامل اصلی مورد نیاز برای اجرای CRM

………………….

روندهای ارتباط با مشتریان:

کلید رشد کسب و کار، در ارتباط موفق آن با مشتری نهفته است این کار شامل شناخت و ردیابی نیازها، رفتارها و چرخه زندگی مشتری بوده و همچنین مستلزم استفاده از این اطلاعات در جهت ایجاد ارزش برای مشتری می باشد. از مهم ترین روندهایی که موجب ارتباط ارزش آفرین با مشتری می شود، عبارتند از: سرعت ارائه خدمات، خویش خدمتی، یکپارچه سازی، سهولت استفاده و رضایت مشتری. روندها مسائلی جهانی هستند که معمولاً به آرامی آغاز می شوند و تقریباً پنج الی ده سال به طول می انجامند؛ اما با افزایش نیازهای سازمان و مصرف کنندگان، به سرعت پراکنده و منتشر می شوند. حال به تشریح هر یک از روندهای فوق الذکر پرداخته می شود (دهقانی زاده و حاجی علی اکبری، 1384: 29):

…………….

توسعه مدیریت ارتباط با مشتری:

به کارگیری CRM برای بیشتر شرکت ها به عنوان مساله ادغام سخت افزار و نرم افزار و کاربری هایشان در نظر گرفته می شود و نیاز به یک تجزیه و تحلیل کامل از فرایندهای تجاری دارد. خطوط اصلی طرح توسعه CRM مبتنی بر دیدگاه معمول چرخه حیات می باشد که باید به خوبی درک شود. این چرخه شامل هشت مرحله یا فاز زیر است که می تواند برای هر فرد در نظر گرفته شود (Bose, 2002: 92).

……………..

فرایند مدیریت امور مشتری:

یکی از اهداف مهم سیستم ارتباط با مشتری فراهم کردن درکی بالا از احتیاجات مشتری، جمع آوری داده‌های مشتری، شناسایی مشتریان ارزشمند و بهبود فرایندهای زنجیره ارزش به منظور حفظ روابط طولانی مدت با

………….

رابطه CRM و عملکرد

CRM راهبردی جامع و مشتمل بر فرایند تحصیل، نگهداری و مشاركت با مشتریان منتخب برای ایجاد ارزش عالی هم برای شركت و هم برای مشتریان است. مطابق این دیدگاه هدف CRM بهبود بهره وری و عملكرد بازاریابی است و این بهره وری از طریق افزایش كارایی و اثربخشی بازاریابی در برای كسب رضایت مشتریان و جلب اعتماد و وفاداری آنها حاصل می شود و بالطبع سازمان نیز می تواند به اهداف سودآوری خود برسد.

……………

منابع:

1) آرمسترانگ، م. (1385). مدیریت عملکرد راهبردی کلیدی و راهنمای عملی، ترجمه سعید صفری. انتشارات جهاد دانشگاهی.

2) آکر، د. (1386). مدیریت استراتژیک بازار. مترجمین : صفرزاده ، حسین و خادمی ، مهدی و فرهنگی ، علی اکبر، تهران ، انتشارات پیام . پویا، چاپ دوم.

3) آل اسحاق، ی ( 1388) ،”اصلاح نظام بانکی ضرورت تحول اقتصادی ” روزنامه ایران اقتصادی، سال 15 ، شماره 4368

4) البداوی، ا.، عنایت تبار، م. (1385). مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت ، تهران.

………………..

………………….


[1] Otoole & Donaldson

SID.ir | مدل نظري اجراي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)
– ذخیره شده – مشابه
عنوان مقاله: مدل نظري اجراي مديريت ارتباط با مشتري (CRM) … ارشد به خوبي مي دانند
موفقيت آن ها در راه رسيدن به اهداف کلان بنگاه، در گرو جلب رضايت مشتريان است.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از مفهوم تا نرم‌افزار – شبکه مدیران …
– ذخیره شده
20 جولای 2016 … مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، اقداماتی‌ست که تعامل‌های شما و مشتری‌ها را مدیریت
می‌کند. … CRM یک نظام راهبردی با هدف مشتری محوری و پوشش نیازهای مشتریان و …
ضروری را در مورد CRM (Customer Relationship Management) بدانید: … از میزان
رضایت مشتری و نظری که درباره کالا یا خدمات‌تان دارد، آگاه می‌شوید.
[PDF] بررسي رابطه مشتري مداري و مديريت ارتباط با … – همایش بیمه و توسعه
– ذخیره شده
ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﻧﺤﻮه ﺗﻌﺎﻣﻞ. ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي در ﻗﺎﻟﺐ ﻣﻔﻬﻮم ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي(. CRM. ) ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽ ﺷﺪ. …
ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺣﺎﺿﺮ از ﻧﻈﺮ ﻧﻮع ﻫﺪف، ﮐﺎرﺑﺮدي و از ﻧﻈﺮ ﻧﻮع روش ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ … آزﻣﻮن ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﯽ ﭘﯿﺮﺳﻮن ﻧﺸﺎن
داد ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ و ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺘﺮي ﺑﻪ ﻋﻨﻮان … ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ؛
.
[PDF] ﭼﮑﯿﺪه واژﮔﺎن ﮐﻠﯿﺪي
– ذخیره شده – مشابه
ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻫﻤﯿﺖ روزاﻓﺰون ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎﻃﺎت اﺛﺮﺑﺨﺶ و ﮐﺎرا ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ … اﯾﻦ
ﻋﻮاﻣﻞ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﻤﺎﯾﺖ و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮان ارﺷﺪ، اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي، اﻓﺮاد، … وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي و
ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ اي ﭘﺎﯾﻪ ﻫﺎي اﯾﻦ ﻧﮕﺮش را ﻣﯽ ﺳﺎزﻧﺪ و. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. (. CRM. )1 …. ﻫﺪف. از
اﯾﻦ. ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ در ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي در …. ﻣﺪل ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ.
نقش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در افزایش فروش شرکت‌ها – نرم …
– ذخیره شده
14 آگوست 2017 … مدیریت ارتباط با مشتری ضرورت شرکت‌هاست و طبق تحقیقات استفاده از آن در
درازمدت … برای موفقیت در کسب‌وکارها اولین هدف افزایش فروش است.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و اهمیت آن – خانه
– ذخیره شده
21 نوامبر 2015 … هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است. “پیتر دراکر”. با گسترش علم
روز دنیا و پیدایش ارتباطات، ضرورت بکارگیری CRM ( مدیریت …
ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری – دانلود پایان نامه های …
– ذخیره شده
ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با
استفاده از تکنیک های وب کاوی. چکیده … 1-1- ضرورت و اهميت مديريت ارتباط با
مشتري 3 1-2- اهداف مديريت ارتباط با مشتري در حوزه تجارت الكترونيك 4 … 2-
ادبيات موضوع و مباني نظري تحقيق 8 … 2-3- الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده
سازي CRM 9
موفقیت مدیریت ارتباط با ارباب رجوع و نقش مدیریت دانش در آن (مطالعه …
– ذخیره شده
بدین ترتیب، ضرورت شناخت و به کارگیری روش های مؤثر برای تسهیم و انتقال دانش
و به … از نظرلیو[3] مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی کلیدی کسبوکار سازمان است
که سازمان را … مبانی نظری پژوهش در سه بخش؛ مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با
اربابرجوع و … هدف نهایی مدیریت دانش شامل تسهیم دانش‌ میان کارکنان به منظور ارتقاء
ارزش …
شناسایی و اولویت بندی استراتژیهای مدیریت ارتباط با بیمه شدگان
– ذخیره شده
با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در جذب و حفظ مشتریان و همچنین با عنایت
به … مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شدهاند و نرم افزارهایی نیز با نام [5]CRM به
بازار … حال با توجه به اینکه، يكي از اهداف سازمان تامین اجتماعی، مشتري مداري و تامين
…. از این روش جهت جمع‌آوری اطلاعات درزمینه‌ی ادبیات پژوهش و مبانی نظری استفاده شد و

استقرار فرايند مديريت ارتباط با مشتری در شركتهای بيمه – پدیده تبار
– ذخیره شده
25 جولای 2015 … از اين رو مفهوم مديريت ارتباط با مشتري كه به معني تلاش سازمان جهت ايجاد و ارايه
ارزش … هدف از انجام اين پژوهش بررسي عوامل موثر بر استقرار فرايند مديريت ارتباط
با … بدين منظور پس از بررسي مباني نظري تحقيق، پرسشنامه تحقيق طراحي شده و …
مداری،مشتری مداری در شرکت‌های بیمه،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM.
[DOC] وفاداری مشتری

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری در شعب بانک صادارت
کاشان و نطنز …. 1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق …. 2-2-8-5- اهداف مدیریت ارتباط با
مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون. 2-2-9- …… در بخش اول مباني نظري مدیریت
ارتباط با مشتری مورد بررسي قرار گرفته و شامل مواردی همچون تعاریف مدیریت
ارتباط با …
[PDF] ) ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮي ( CLV ﺑﻨﺪي و ﻣ – پژوهش‌های مدیریت …
– ذخیره شده
واژه. ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪي: ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣﺪت ﻣﺸﺘﺮي (. CLV. )، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸـﺘﺮي (. CRM. ) ، ﺑﺎزارﯾـﺎﺑﯽ
ارﺗﺒـﺎﻃﯽ. (RM) … ﺳﻮدآور و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻫﺪف ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺗﻮﺳـﻌﻪ ﭘﺘﺎﻧﺴـﯿﻞ ﺳـﻮدآوري ﮐﺎﻣـﻞ ﻣﺸـﺘﺮﯾﺎن.
اﺳﺖ. ؛2[. ؛3 .]4 …. ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ارزش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸـﺘﺮي ﻣﻨﺎﺳـﺐ،
ﺿـﺮوري. ﻣﯽ. ﺑﺎﺷﺪ. ….. ﺨﺶ ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي درﺑﺎره اﺟﺰا ﯾﺎ ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎي ارزش ﺑﻠﻨﺪﻣـﺪت ﻣﺸـﺘﺮﯾﺎن ﺑـﻪ. ﺻﻮرت
ﮐﻠﯽ ﺑﯿﺎن …
[PDF] ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻋﻮاﻣﻞ اﺻﻠﻲ ﺗﺎﺛﻴ
– ذخیره شده
اﻫﺪاف. ﺧﻮد،. راﻫﻲ. ﺟﺰ. اﻳﺠﺎد. ارﺗﺒﺎط. ﺻﺤﻴﺢ. ﺑﺎ. ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. از. ﻃﺮﻳﻖ. اﺟﺮاي. ﻣﻨﺎﺳﺐ. ﭘﺮوژه. ﻫﺎي. CRM.
وﺟﻮد. ﻧﺪارد … ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻋﻮاﻣﻞ اﺻﻠﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺷﻜﺴﺖ ﭘﺮوژه. ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. CRM. 141.
ﻣﻘﺪﻣﻪ …. ﻫﺎي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن آن ﻫﻢ در. اﻳﻦ ﺳﻄﺢ وﺳﻴﻊ و ﮔﺴﺘﺮده ﭼﻴﺴﺖ؟ ” ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮي. ﺗﺤﻘﻴﻖ.
[PDF] ( ) ﺗﻮﻓﯿﻖ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اراﺋﻪ ﻣﺪل CRM – طراحی نرم افزار …
– ذخیره شده
… ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. ﺿﺮوري ﻫ. ﺴﺘﻨﺪ، در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ در ﭘﯿﺎده. ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﻨﺠﺮ
ﺑﻪ ﺗﺤﻤﯿﻞ. زﯾﺎن … ﺑﯿﻦ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ و ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي در ﺑﺎﻧﮏ ﺻﺎدرات اﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮان راﺑﻄﻪ ﻣﺜﺒﺖ
. و ﻣﻌﻨﯽ داري … ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﻗﺮار دارد . -2. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮي ﺗﺤﻘﯿﻖ. -2. -1. ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ. ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. ﭘﺎﯾﻪ
ﻓﻠﺴﻔﯽ. CRM …. اﻫﺪاف ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي از ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮﻫﺎي ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﻪ.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟ | الماس سیستم هگمتان
– ذخیره شده
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM روش‌ها و اقداماتی است که موجب ایجاد تعامل و ارتباط
… با مشتری یک مجموعه منظم راهبردی می‌باشد که هدف آن پیاده کردن مصادیق “مشتری …
[PDF] مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش در موفقیت تأثیر عوامل سازمانی …
– ذخیره شده
مدیریت دانش، بانک، مدیریت ارتباط با مشتری، عوامل سازمانی. *. دانشیار، عضو ….
مبانی نظری و پیشینه پژوهش … و چهار عامل دیگر را نیز در موفقیت مدیریت ارتباط با
مشتری ضروری. یم. د. اند …. مت یر ای سازمانی. موفقیت CRM. انتشار دانش. ا ت ا دانش.
ت و و یCRM. CRM. ت ار … پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری.
داده.
[PDF] مديريت‌ارتباط‌با‌مشتری‌بر‌عملکرد‌سازمانی تأثیر – چشم انداز مدیریت …

برای دو متغیر مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی … CRM. و مشتری. محوری.
دارای. تأثیر. معناداری بر عملکرد سازمانی. هستند. از. میان. مؤلفه. های … ضرورت توجه
به نیازهای متغیر مشتریان و …. ارتباط. با. مشتری. با. ایجاد،. توسعه. و. حصول. روابط
. فردی. با. مشتریان. هدف ….. است، حاصل مطالعه مبانی نظری پژوهش و شناسایی الگو.
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM)) در …
– ذخیره شده – مشابه
مدیریت ارتباط با مشتري (CRM) براي ایجاد یک رابطه خاص با مشتري و ایجاد ارزش …
هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در
بانک … در این راستا پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه تحقیق طراحی شده
و پس … که براي مدیریت ارتباط با مشتریان ضروري هستند، در صورت عدم موفقیت در

[PDF] اصل مقاله – دانشگاه تهران
– ذخیره شده
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي، داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي، داﻧﺶ ﺑﺎزار. ، داﻧﺶ …. 2. Customer
Relationship Management (CRM) … ﺷﺪه از ﺳﻮي اﻳﻦ ﺑﺎﻧﻚ ﺿﺮورت. ﻣﻲ. ﻳﺎﺑﺪ. ﺑﻪ . … ﺑﻪ اراﺋﻪ ﻣﺪﻟﻲ
ﺑﺮاي ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﻜـﺮد ﻣـﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒـﺎط ﺑـﺎ ﻣﺸـﺘﺮي ﭘﺮداﺧﺘـﻪ و ﺑـﺎ ﺷﻨﺎﺳـﺎﻳﻲ. ﻣﺆﺛﺮ … ﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي و ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ
. ﻣﻲ. ﭘﺮدازﻳﻢ . ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. ﻫﺪف. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي. ، ﺟﻤﻊ ….. ﭘﻴﺸـﻴﻦ ﭘﺮداﺧﺘـﻪ و ﻣﺒـﺎﻧﻲ
ﻧﻈـﺮي.
مباني نظري و پيشينه پژوهش مديريت ارتباط با مشتري (فصل دوم)
– ذخیره شده
25 سپتامبر 2017 … مباني نظري و پيشينه پژوهش مديريت ارتباط با مشتري (فصل دوم) … در پژوهش حاضر
اثرات مديريت دانش بر مديريت ارتباط با مشتري، مورد بررسي قرار گرفته است. روش
پژوهش، توصيفي و از … 2-1-10 اهداف مديريت ارتباط با مشتري 2-1-11 … 2-1-15-1
مزاياي مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي (e-CRM) 2-1-16 …
[PDF] عنوان مقاله: چکیده:
– ذخیره شده – مشابه
8 سپتامبر 2015 … هدف اصلی اين پژوهش ، شناخت آمادگی پست بانک … مدیریت ارتباط با مشتری،
ارزیابی آمادگی، بعد فکری، کلیدواژه ها: … CRM موضوع برای شركت هايی كه در
اقتصاد كنونی در پی دستيابی به برتری رقابتی هستند، … مبانی نظری پژوهش …
واكنش ها و رفتارهای آن ها برای اتخاذ راهبردهايی متفاوت با رقبا ضرورت دارد.
Pixcom CRM – مدیریت ارتباط با مشتری
– ذخیره شده – مشابه
اما نه تنها این فن آوری قدرتمند در هدف و عملکرد متفاوت آنها در واقع کار دست در دست …
حتما پیش خود می گویید چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مگر ما ….. به صورت
عددی قابل پردازش نیستند و عمدتاً جنبه نظری و دیدگاهی دارند , مثلاً میزان رضایت
مشتریان از … امور اداری واحدهای تابعه سازمان ها نیز می بایست مسئولان را نسبت به
ضرورت …
[PDF] بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی
– ذخیره شده
نتایج تحقیق نشان داد که دریافت داده ها، توسعه دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر.
بهبود عملکرد … خود در مدیریت دانش درون سازماني مي کند و از آن در جهت دستیابي به
اهداف سازمان کمک مي گیرد، بینش خود … مبانی نظری و پیشینه تحقیق … بیان کرد که
تسهیل تسهیم دانش بین افراد و گروه های داخلي سازمان امری ضروری است، اما هنگامي که.
[PDF] (CRM) بانک مهر اقتصاد بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری …
– ذخیره شده
است تا عوامل تاثير گذار بر كيفيت مديريت ارتباط با مشتريان در چهاربخش در
بانک را بررسی نمايد . روش تحقيق … صورت اختصاصی و ت. ک. به. تک و استفاده از
اطالعات مشتريان جهت. هدف. گذار. ي،. يپ. اده. ساز … دنبال پذيرش مبانی نظري،. CRM.
به. عنوان محصول فناوري. عرضه و در قالب بسته. بندي …… CRM. الزم و ضروري اما
ناكافی می.
ماهنامه حسابدار، شماره 176 – Magiran
– ذخیره شده – مشابه
سرمقاله : ضرورت تحول حسابداري مديريت در ايران ص 2 … مديريت ارتباط با مشتري
دكتر جمشيد صالحي … مباني نظري و موانع عملي تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت
بانك اقتصاد نوين – اخبار
– مشابه
بانک اقتصادنوين به منظور ارزش آفريني براي هموطنان و مشتريان گرامي، بر اساس
مجوز …. نوين) در سامانه مي کارت، به آدرس اينترنتي http://micard.enbank.ir ضروري
است. …… شد، آخرين مباني مديريت ريسک تطبيق، الگوهاي شناخت مشتريان، (KYC)
روش‌هاي … کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين با شماره 48031000-021 در تمام
ساعات …
همایش های مدیریت : همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها – باهمایش
– مشابه
کنفرانس های مدیریت سال 1395 – کنفرانس های مدیریت سال های گذشته – اطلاع رسانی
آخرین همایش های ملی و بین المللی – خبرنامه – آموزش – اخبار.
همه دانشکده ها – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – دانشگاه آزاد اسلامی واحد …
– مشابه
هدف از این پژوهش بررسی امکانات موجود برای یافتن برترین فرصت ها به هدف ارائه …..
276, بوطیقا (مبانی نظری) نمایشنامه گروتسک, محمد امین عبداللهی, دانشکده هنر, نمايش
….. 367, بررسی نقش رسانه های اجتماعی برافزایش ارتباط با مشتریان شرکت های ….
به مشتریان, سعید لرک, دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه, مدیریت رسانه و …
جديدترين مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات | سیستم های …
– مشابه
این سیستمها کاملاً ساختیافته بوده و اهداف و منابع آنها از قبل تعیین شده میباشد. ……
سیستمهای پشتیبان تصمیم از دیدگاه نظری، مزایایی را برای حسابرسان به همراه دارد؛
زیرا …… بسیاری از گزارش ها که با برنامه های کاربردی تولید می شوند اسناد ضروری
….. این برنامه به عنوان نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری ) شناخته می شود.
تحقیق موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان
– ذخیره شده – مشابه
2-16)رویکرد فنی اجرای سیستم CRM در سازمان های اقتصادی ۳۲ … ۱٫ الهی، شعبان،
۱۳۸۴، مدیریت ارتباط با مشتری، شرکت چاپ و نشر بازرگانی،ص ۳، ۹، ۴۶، … ۴٫ دلاور،
علی، ۱۳۸۰، «مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی»، تهران : انتشارات
رشد. …. در ادامه به اهداف انجام تحقیق اشاره میشود و نتایج تعدادی از تحقیقات انجام
گرفته …
[PDF] دریافت فایل
– مشابه
23 ژانويه 1974 … نقش مكانيزم هاي توانمندساز سازماني در استقرار فرآيندهاي مديريت دانش … مقاله با
ارائه س اختار تفصيلي محورهاي فلسفه فرهنگ كه مشحون از مباحث ….. آنجا كه مباني
و قواعد بس ياري از پژوهش هاي دينداري در ايران، متأثّر از پيش ينه و مدل هاي غربي
. ش كل …… در نمودار شماره يك ارتباط اين مراحل نمايش داده شده است.
پیچک یاد

… از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های
CRM · خرید …. صوتی و تصویری با قابلیت پخش در کامپیوتر ….. دانلود (مبانی
نظری وپیشینه پیشرفت تحصیلی (اصول و هدف های آموزش و پرورش)) · دریافت … و
دانلود آنی · دانلود بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری – خرید آنلاین و
دریافت …
پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری …
– ذخیره شده
کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، فرآیند تحلیل شبکهای، تئوری فازی.
مقدمه. مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازما نها است
که … این پژوهش با هدف شناسایی مهمترین عوامل دراجرای موفق مدیریت ارتباط با
مشتری در …. گردیده است و در ادامه در فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیان می
گردد.
دانلود برترین فایل مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM …
– ذخیره شده
13 آگوست 2017 … دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)ضرورت واهداف آن … اهداف مدیریت
ارتباط با مشتری را می توان به صورت زیر عنوان کرد .(Kim, et al.
استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی …
– ذخیره شده
21 جولای 2017 … پایان نامه بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی …
چکیده ترجمه: هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری …
نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون. …
مشتری و بازار مدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریف ضرورت ها اهداف مزایا …
پایان نامه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری crm | CH دانلود!
– ذخیره شده
8 ژانويه 2017 … پایان نامه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری بسیار کامل و جامع در پنج … 1-4-
ضرورت انجام تحقیق . … 1-7- اهداف اساسی از انجام تحقیق . …. 81 مبانی نظری و
پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) در 81 صفحه ورد قابل.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *