دانلود فایل پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

Published on Author adminwebLeave a comment

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
بازدید ها 23
فرمت فایل doc
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

فروشنده فایل

کد کاربری 4084

کاربر

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



توضیحات پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی روانشناسی

آماده سازی در 16 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از 64 صفحه به صورت جامع (فونت B lotus)

دارای شرح جلسات به صورت کامل جهت اجرا (تمام جلسات به صورت مفصل شرح داده شده است)

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA


توجه: این پکیج (پروتکل) شامل شرح جلسات به صورت کامل برای آموزش و اجرا می باشد. لازم به ذکر است که این پکیج برگفته از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دفاع شده می باشد و در تحقیقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ایرانی سنخیت کامل دارد.



نمونه ای از جلسات درمانی و مبانی نظری پکیج مورد نظر:


جلسه اول: ایجاد ارتباط اولیه، بیان اهداف، روش كار و بررسی مشكلات موجود در بین اعضای خانواده، تعامل و تعیین هدف.


مراحل اولین جلسه خانواده درمانی به شرح زیر است:

  1. مرحله آشنایی كه همان سلام و استقبال و كمك به احساس راحتی اعضای خانواده است
  2. مرحله بیان مشكل كه طی آن مشكل عنوان شده بررسی می شود
  3. مرحله تعامل كه در آن اعضای خانواده به گفتگو با یكدیگر دعوت می شوند
  4. مرحله تعیین هدف یعنی وقتی از اعضای خانواده خواسته می شود دقیقاً تغییرات مورد انتظار خود را تصریح كنند. جلسه با تعیین قرار جلسه بعدی با تمام یا بعضی از اعضای خانواده خاتمه می یابد


مرحله آشنایی: تمام اعضای خانواده باید در تمام مراحل طول جلسه و خصوصاً در مرحله آشنایی عملاً شركت كنند. افراد باید هرجا و هر طور كه مایل هستند، بنشینند. نشستن در جلسه نباید به گونه ای باشد كه یكی بر دیگری برتری داشته باشد و حتی محل استقرار درمانگر نباید به گونه ای باشد كه او را از دیگران جدا، متمایز و برتر جلوه دهد. نشست حلقوی مورد تأكید است. درمانگر باید بعد از معرفی خود، با تك تك اعضای خانواده صحبت كند و با آنها آشنا شود. آنچه مهم است پی بردن به عكس العمل پاسخ هر یك از اعضا برای مشخص شدن وضعی است كه همه آنها در آن دخیل و مهم اند. اگر یكی پیش از وقت شروع به صحبت درباره مشكل كرد، درمانگر باید او را متوقف كند تا این كه مختصر آشنایی با تك تك اعضای خانواده حاصل شود.


مرحله طرح مشكل: جلسه تا اینجا برخورد اجتماعی با افراد خانواده است كه می تواند كاملاً خلاصه باشد و حتی چند دقیقه طول بكشد. درمانگر از اعضای خانواده می خواه د كه به صورت انفرادی نظر خود را به طور مستقیم درباره مشكل یا مشكلات خود بگویند. بهتر است درمانگر با تمام اعضای خانواده برخورد یكسانی داشته باشد و طوری وانمود كند كه انتخاب اولین شخص مورد خطاب تصادفی بوده است، ارائه راه حل برای مشكل آسان تر خواهد بود.

در این مرحله درمانگر باید آشكارا بر مشكل یا مشكلات مطرح شده توسط افراد خانواده تمركز یابد او هنگام گوش دادن به مشكل نباید هیچ تعبیر و تفسیری بنماید كه باعث شود گوینده را به گونه متفاوتی ببیند. همچنین نباید در این مرحله اندرزی بدهد، حتی اگر از او درخواست شود درمانگر فقط به دقت به مشكلات مطرح شده گوش كرده و سعی می كند مشكل یا مشكلات مش ترك افراد خانواده را در ذهن خود نگاه دارد، بدون اینكه عكس العملی نشان دهد، اگر فردی از خانواده زیاد حرف می زند و صحبت های دیگران را قطع می كند، او باید با مداخله امكان ادامه صحبت را به شخص اول برگرداند و همه باید نوبت داشته باشند. هم چنین درمانگر هنگام شنیدن مشكلات باید عمل افراد را نیز مشاهده كند.

مرحله تعامل: پرسش راجع به مشكل دو مرحله دارد. مرحله اول كسب نظر همگان است.

مرحله دوم آن است كه اعضای خانواده را به گفتگوی متقابل راجع به مشكل یا مشكلات مشترك خود بكشانیم و مثلاٌ از آن ها بخواهیم در مورد ریشه ها و علل تعارضات خود با یكدیگر گفتگو كرده و سعی كنند راه حل های عملی و منطقی برای حل این مشكل پیدا كنند. در اینجا, سعی می شود كه افراد را به شنیدن سخنان یكدیگر و نیز توجه به راه حل های ارائه شده، ترغیب نمود. در این مرحله درمانگر نباید مركز گفتگو باشد. او به عوض اینكه شخصی باشد كه تك تك اعضای خانواده با او صحبت كنند، باید آنها را به طرف صحبت هرچه بیشتر با هم سوق دهد.

وقتی نظر افراد خانواده راجع به مشكل ابراز شد، اختلافات هم بروز می كند. لذا، او باید هم چنان مسئول و مراقب آنچه واقع می شود باشد. او باید مراقب باشد كه قبل از تمام كردن مرحله اول مانع از شروع گفتگوی متقابل اعضای خانواده با یكدیگر شود. زیرا این كار ممكن است باعث گره خوردن مشكل و اختلاف نظر دو فرد خاص از اعضای خانواده شود. از طرفی درمانگر باید در مرحله تعامل و زمانی كه دو نفر با هم در حال صحبت كردن هستند، برای وارد كردن شخص سوم در گفتگو آماده باشد. بهتر این است كه همه با همدیگر صحبت كنند.


مرحله تعیین هدف و تغییرات مطلوب: بسیاری از مشكلات اعضای خانواده پس از روبرو شدن آنها با یكدیگر به وضوح روشن می شود. با این حال در این مرحله مهم است كه افراد با بیانی روشن و مستدل تغییرات مورد انتظار خود را از برنامه درمان اظهار كنند. این كار به تك تك افراد كمك می كند كه روی موارد مهم تمركز كنند تا در مجموع خطوط اصلی اهداف درمان خانوادگ ی مشخص شود. در این مرحله باید تمركز روی مشكلات عمومی خانواده باشد. گاه یكی از اعضای خانواده مشكلی را بیان می كند كه واقعاً مشكل نیست، اما او به دلیل نداشتن تجربه كافی فكر می كند كه مشكل است. لذا درمانگر ناچار است به عوض كار درمانگری به معنای متداول آن صرفاً نقش یك ناصح عاقل را بازی كند. پس از تعیین اهداف می توان اولین جلسه را با قرار جلسه بعد خاتمه داد.



جلسه دوم: بررسی عوامل مؤثر بر زندگی سالم (عوامل جسمانی، روانی _ اجتماعی و معنوی)، عزت نفس و احترام به خود و بحث گروهی


زندگی سالم، ابعاد مختلفی دارد. در این جلسه، زندگی سالم در ابعاد جسمانی، روانی، اجتماعی،

معنوی و شناسایی موقعیت های پرخطر مطرح می شود.

عوامل جسمانی

آنچه كه در ایجاد زندگی سالم نقش دارد، ارتقاء سلامت است. سلامت عبارت است از حالت كامل بهزیستی جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی، نه صرفاً فقدان بیماری یا ناتوانی. منظور از ارتقاء سلامت، فرآیندی است كه افراد را قادر می سازد توانایی و فعالیت خود را جهت بهبود وضعیت سلامت خود افزایش دهند. ارتقاء سلامت نیاز به انجام رفتارهای سالم دارد. منظور از رفتار سالم، رفتارهایی است كه سلامت فرد را نگه داشته و یا ارتقاء دهند. این رفتارها متعدد و متنوعند، از جمله:

تغذیه صحیح، خواب شبانه كافی بین 7 تا 8 ساعت، ورزش مرتب، عدم مصرف سیگار و الكل، تنظیم وزن به گونه ای كه بیش از 10% اضافه وزن وجود نداشته باشد. عواملی كه با سبك زندگی ناسالم رابطه دارند عبارتند از: مصرف مواد و الكل، سیگار، پرخوری و پرداختن به كارهای خطرناك.

فعالیت گروهی در زمینه عوامل جسمانی زندگی سالم: در این زمینه، درمانگر باید توجه اعضای خانواده را به اهمیت نقش عوامل جسمانی (خواب، تغذیه، ورزش، وزن متناسب و عدم مصرف سیگار و الكل) جلب نماید. در این رابطه او از آنها می خواهد كه میزان رعایت عوامل بهداشتی را

مورد بحث قرار داده و اعضا را به مشاركت فعال در بحث دعوت می كند.

درمانگر به هنگام بحث افراد خانواده با یكدیگر باید به عواملی كه مانع رفتارهای سلامت در افراد می شوند دقت كند، یكی از این موانع، خوش بینی غیرواقع بینانه است. خوش بینی غیرواقع بینانه مبنی بر این باور است كه فرد هیچ وقت دچار مشكلات جسمانی مهم نمی شود.

توصیه می شود كه در پایان جلسه، درمانگر افراد خانواده را به ایجاد یك برنامه ریزی جسمانی فردی راهنمایی نماید.

عوامل روانی اجتماعی

در كنار عوامل جسمانی مربوط به زندگی سالم، عوامل روانی و اجتماعی قرار دارند. امنیت و رضایت خاطر یكی از عوامل روانی بسیار مهم در زندگی سالم است كه از طریق روابط اجتماعی ایجاد می شود. ارتباطات و پیوندهای اجتماعی، احساس تعلق و پیوستگی انسان های دیگر، احساس امنیت عمیقی در افراد ایجاد می كند. بنابراین، یكی از شرایط زندگی سالم، برقراری روابط انسانی است.

تنظیم اهداف زندگی

یكی دیگر از فعالیت هایی كه به انسان ها احساس امنیت و رضایت خاطر می دهد تعیین و تنظیم اهداف زندگی است كه نیاز به توجه خاص دارد. چنانچه فرد اهداف زندگی خود را نشناسد دچار بی هدفی، كسالت و ناامیدی و درماندگی می شود، چنانچه اهداف غیرواقع بینانه ای برای زندگی خود تعیین كند، نمی تواند به آن اهداف دست یابد و دچار خشم، پرخاشگری، یأس و ناامیدی می شود و درعوض، چنانچه اهداف واقع بینانه ای داشته باشد، با رسیدن به آن ها، احساس آرامش خواهد نمود.

فعالیت گروهی در زمینه عوامل روانی زندگی سالم: به منظور تعیین اهداف مناسب، قابل دست یابی و واقع بینانه، درمانگر می تواند از كلیة افراد خانواده بخواهد اهداف زندگی خود را بنویسند، در رابطه با هر یك از آنها با یكدیگر بحث كنند. سپس آنها را به این مطلب راهنمایی كند كه اهدافی مثل موفقیت تحصیلی، رضایت خانواده و فرد سالمی برای اجتماع بودن اهداف كلی هستند و اهداف بلند مدت نامیده می شوند. نكته مهم دیگر در این مرحله آن است كه اهداف غیر واقع بینانه مراجعان مشخص شده و دلایل غیرواقع بینانة آنها روشن شود.

برای حصول به اهداف بلند مدت، هر فرد باید اهداف كوتاه مدتی را در داخل آنها تعیین كند. بنابراین درمانگر دوباره به اعضای خانواده فرصت می دهد تا اهداف كوتاه مدت خود را معین كنند.

مثلاً: هدف بلند مدت: ورود به دانشگاه/به دست آوردن شغل مناسب

هدف كوتاه مدت: موفقیت در امتحانات پایان سال یا پایان ترم.

اهداف كوتاه مدت تر:

1. برنامه ریزی تحصیلی/برنامه ریزی حرفه ای

2. مشاوره در خصوص برنامه ریزی تحصیلی/ مشاوره درباره ی برنامه ریزی حرفه ای

3. جدیت و كوشش در مطالعه دروس/تلاش برای مطالعه و كار عملی در حرفه مورد نظر

4. كمك گرفتن از دیگران.

هدف كوتاه مدت روزانه: مطالعه دروس طبق برنامه تعیین شده و انجام كار عملی در حرفه مورد نظر

با در پیش گرفتن اهداف كوتاه مدت، روند زندگی منظم و قابل پیش بینی می گردد.

عزت نفس و احترام به خود:

یكی از عوامل بسیار مهم در رفتار سالم، عزت نفس است كه عبارت از احساس ارزشمندبودن كه از مجموع افكار، احساس ها، عواطف و تجربیات فرد در طول زندگی ناشی می شود. كسی كه از عزت نفس برخوردار است خود را با ارزش، قوی، دوست داشتنی دانسته و به ذلت و پستی تن نمی دهد و نه در ارتباط با دیگران و نه در ارتباط با هوای نفس، حقارت و پستی را نمی پذیرد.

همبستگی: این احساس زمانی تجربه می شود كه افراد از پیوندهای مهم زندگی خود راضی باشند.

بی همتایی: این احساس هنگامی به وجود می آید كه فرد بتواند صفات یا ویژگی هایی را كه موجب تفاوت و تمایز او از دیگران بشود، بشناسد و به آنها احترام بگذارد.

قدرت: احساس قدرت وقتی به وجود می آید كه فرد بداند منابع، فرصت و قابلیت آن را دارد كه بر شرایط زندگی خویش اثر بگذارد.

الگوها: فرد به كمك الگوهای انسانی، فلسفی و عملیاتی؛ مدل هایی برای خویش فراهم می كند تا او را در استقرار ارزش های معنی دار، هدف ها، آرمان ها و معیارهای شخصی كمك كند. عوامل مؤثر در عزت نفس قوی عبارتند از:

خودآگاهی و شناسایی خود؛

ارزش گذاردن به هر آنچه كه هست،

باور به بی همتایی و بی نظیر بودن خود.

وظیفه درمانگر در ارتقاء عزت نفس آن است كه برای افراد خانواده روشن سازد كه قضاوت در مورد ارزشمندی خود را از تفاوت هایی كه با دیگران دارند جدا كنند. در زمینه ارتقاء عزت نفس درمانگر می تواند فعالیت های زیر را در دو بخش “ما موجوداتی منحصر به فرد هستیم” و “چقدر خود را می شناسیم” انجام دهد.

ابتدا درمانگر دربارة تفاوت های فردی بحث می كند و برای افراد خانواده روشن می سازد كه همه

انسان ها با یكدیگر متفاوتند. هیچ كس وجود ندارد كه شبیه دیگری باشد هر فرد تك و بی نظیر است، انسان ها موجوداتی منحصر به فرد هستند. تا به حال كسی در دنیا به وجود نیامده كه شبیه دیگری باشد. در آینده هم كسی مثل و مانند دیگری متولد نخواهد شد پس هر فرد تك، منحصر به فرد و بی نظیر است. او روشن می سازد كه متفاوت، بودن بد یا خوب نیست. بدین ترتیب بحث ارزشمندی از بحث تفاوت جدا می شود.

فعالیت گروهی در زمینة تشخیص شباهت ها و تفاوت ها: درمانگر از افراد خانواده می خواهد كه خوب به یكدیگر نگاه كنند. پس از آن می خواهد كه شباهت های همدیگر را یادداشت كنند (5 یا 6 شباهت) بعد از تكمیل این قسمت، از آنها می خواهد حالا یك بار دیگر به هم نگاه كنند و این بار تفاوت های همدیگر را بنویسند. سپس هر یك از افراد شباهت ها و تفاوت های خود با دیگران را با صدای بلند می خوانند. پس از آن درمانگر نتیجه گیری می كند كه همة ما با هم شباهت و تفاوت هایی داریم. ولی آیا این شباهت و تفاوت ها با خوب یا بد بودن ما ارتباط دارد؟

درمانگر شباهت ها و تفاوت های افراد خانواده را با یكدیگر مقایسه می كند و می گوید “همان طور كه در اثر انگشت تك و منحصر به فرد هستیم در علائق مان نیز بی نظیر هستیم”

او چنین جمع بندی می كند كه ما نه تنها ظاهرمان بلكه عقایدمان، علائقمان، سلیقه هایمان نیز متفاوت است آیا عیبی دارد؟ آیا بد است؟ فقط متفاوت است.

احترام

یكی از نیازهای مهم دیگر انسان، نیاز به احترام است. دو كانون و منبع احترام وجود دارد: 1- احترام دیگران به فرد و 2- احترام فرد به خودش كه عزت نفس نام دارد.

نیاز به احترام از سوی دیگران نه تنها ایراد ندارد بلكه یكی از نیازهای روانی طبیعی انسان است و به دنبال پیروی از قواعد و هنجارهای اجتماعی، پیشرفت، موفقیت، فعالیت های سالم و برخورداری از سبك زندگی سالم به دست می آید و از جمله راه هایی كه باعث احترام دیگران به فرد می شود این است كه فرد به دیگران احترام بگذارد.

فعالیت گروهی در زمینه شیوه كسب احترام از سوی دیگران: در اینجا درمانگر می تواند با یك سؤال، ذهن افراد خانواده را به سوی نحوه كسب احترام از سوی دیگران جلب كند و سپس با سؤال های هدایت كننده ذهن آنها را به طرف فعالیت هایی كه احترام دیگران را به فرد افزایش می دهد نزدیك كند برای مثال می تواند از آنها بپرسد كه آنها چگونه می توانند با رفتار خود احترام سایرین را به سوی خود جلب كنند. در پایان، درمانگر به این مطلب اشاره می كند كه گاهی افراد با بعضی از رفتارهای ناسالم سعی در بدست آوردن احترام دیگران دارند. سپس از آنها می خواهد نحوه كسب چنین احترامی را بیان كنند.

جلسه سوم: آموزش مهارت تحلیل رفتار (A-B-C) بحث گروهی و ارائه فعالیت های تكمیلی


هدف از این مداخله، آموزش به مراجعان است تا بتوانند الگوهای رفتاری ناكارآمد خود را تحلیل كنند. هم چنین بتوانند الگوهای رفتاری سازش یافته تر دیگری را كه با سایرین بروز می دهند یا درمانگر آنها را پیشنهاد می­كند، تحلیل كنند. به مراجعان آموزش داده می شود تا بتوانند از روش ساده A-B-C برای تحلیل رفتار استفاده كنند. از آنها خواسته می شود تا الگوهای پاسخ دهی یا رفتارهای سازش نایافته خود را به تفصیل شرح دهند. سپس از آنها خواسته می شود تا از فرم زیر برای توصیف رفتار شخصی خود و مشخص كردن وقایعی كه قبل و بعد از پاسخ های آنها ایجاد می كند و پیامدهای پاسخ هایشان را نیز توصیف و یادداشت كنند.

A وقایع فعال کننده

B رفتار

C پیامدها

پیشایندها و پیامدهای گزارش شده، می توانند توصیفی از پاسخ های افراد مهم، وقایع محیطی یا رفتارهای عاطفی یا شناختی شخصی افراد (مانند عصبانیت، نگرانی، افسردگی، یا احساسات خوشایند) باشند. درمانگر باید به افراد خانواده كمك كند تا از وقایع، افكار یا احساساتی كه راه انداز خشم در آنها بوده اند آگاه گردند.

آموزش آگاهی از همایندی ها

این تكنیك برای كمك به مراجعان، جهت آگاه شدن از نتایج احتمالا منفی تصمیم گیری های نابجایی به كار می رود كه یاد گرفته اند یا ممكن است در نظر داشته باشند یاد بگیرند. روش مذكور به آنها كمك می كند تا پیامدهای بالقوه و بالفعل الگوهای رفتاری خود ویرانگر خویش را پیش بینی كنند. به علاوه، آگاهی از همایندی ها، ممكن است به مراجعان كمك كند تا از پیامدهای مطلوب و احتمالی تصمیم گیری های جایگزین و الگوهای رفتار جایگزین هم آگاهی یابد. به طور كلی، از مراجعان خواسته می شود تا با استفاده از شكل و الگوی زیر، پیامدهای احتمالی كوتاه مدت و بلندمدت تصمیم گیری های رفتاری گوناگون یا سبك های زندگی را فهرست كند.

رفتار پیامدهای كوتاه مدت پیامدهای بلندمدت

از آنجا كه ممكن است افراد غالبا پیامدهای منفی احتمالی الگوهای رفتاری خود تخریبگرانه یا خودشكن را، هم در كوتا همدت و هم در بلندمدت، فراموش كنند، از آنها خواسته می شود تا هم پیامدهای آنی و هم درازمدت رفتار خود را تصور كند. در صورت داشتن فرصت مهارت های گفتگو هم در اینجا از سوی درمانگر مطرح می شود.



. Consequences

. Behavior

. Antecedents

. Contingency – Awareness

. Self – Defeating

توجه:: از جلسه چهارم تا جلسه سیزدهم در ابتدای جلسات فعالیت های تکمیلی خواسته شده، توسط درمانگر مورد پرسش و بررسی قرار می گیرد



جلسه چهارم: آموزش حل مسئله، بحث گروهی، ارائه فعالیت های تكمیلی.

روش حل مسئله: یكی از فنونی كه در رویكردهای شناختی رفتاری استفاده می شود، روش حل مسئله است. هدف كلی آموزش حل مسئله، آموزش و كمك به افراد در جهت كسب بینش نسبت به توانایی های خود است. با استفاده از این روش فرد می تواند از توانایی های خود برای مقابلة مؤثر با مشكلات و مسائل زندگی روزمرة خود بهره گیرد. روش حل مسئله شامل پنج مرحله به شرح زیر است:

  1. در مرحلة اول، به افراد كمك می شود كه مشكلات را بخشی از زندگی روزانه تلقی كنند و در مقابل مشكلات، تكانه ها و هیجان ها، خود را كنترل كنند.
  2. در مرحلة دوم، فرد باید مشكل را درك و آن را تعریف عملیاتی كند.
  3. در مرحلة سوم، از فرد خواسته می شود تا كلیة راه حل های بدیعی را كه به حل مشكل كمك می كنند مطرح سازد. در این مرحله قضاوتی در مورد راه حل های ارائه شده صورت نمی گیرد.
  4. در مرحلة چهارم، فرد هر راه حل را به طور جداگانه ارزیابی می كند و سپس عملی ترین و مناسب ترین راه حل را بر می گزیند.
  5. در مرحله پنجم، فرد به گونه ای مؤثر راه حل انتخاب شده را به كار می گیرد.

در این روش، درمانگر طی جلسه ای با حضور كلیة افراد خانواده، ابتدا از آنها می خواهد تا یكی از

مشكلات روزمرة خود را مطرح كنند. سپس به طور عملی چگونگی به كارگیری روش حل مسئله را به آنان آموزش می دهد. در اینجا مناسب است كه اعضای خانواده با تفكر واگرا و تفكر همگرا به زبان ساده آشنا شوند.

آموزش حل مسئله

گونه ساده ای از حل مسئله گروهی نیز در زیر ارائه شده است. این برنامه از چهار مرحله تشكیل شده است و به مداخله های حل مسئله در درمان فردی……….

……………..

…………………..

……………………………….

…………………………………………..

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری | …

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

ذخیره شده

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ – فایل دانلودی پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری شما را در دستیابی به مطلب مورد نظرتان یاری خواهد کرد. ما در تمام مراحل دانلود این …

دانلود پروتکل کامل خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری | …

mark.banooart.ir/f423488dlp

ذخیره شده

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ – همچنین بخوانید : پکیج خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری,پروتکل خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری,دانلود مستقیم پکیج (پروتکل) …

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

filenabe.rzb.h5h.ir/post676756.html

ذخیره شده

لینک کانال عجایب جهان جهت ورود و جوبن شدن کلیک کنین. پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc …

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری – …

ofmax.ofmas.ir/product-423488-Package-(protocol)-cognitivebehavioral-family-ther….

ذخیره شده

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در ۶۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. توضیحات پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی روانشناسی. آماده سازی در …

پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی مهارت های زندگی – ofmas.ir

ofmas.ir/product-61947-Therapy-life-skills-training-package.aspx

ذخیره شده

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد ( توجه : جلسات فقط به همین … عنوان آموزش: ارزشهای شخصی، خانوادگی و اجتماعی من چیست؟ … مهارتهای زندگی به مجموعه توانایی و مهارتهایی گفته میشود که امکان رفتار سازگارانه و …. پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه شناختی – رفتاری تیپ شخصیتی الف (A)

پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی مثبت اندیشی – ofmas.ir

ofmas.ir/product-61939-Packages-of-therapeutic-optimism.aspx

ذخیره شده

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل مبانی نظری و جلسات درمانی برای آموزش و اجرا می باشد. … در این پکیج برخی از مهارت های شناختی و رفتاری براساس کتاب مثبت اندیشی و … گیرد به طوری که اگر کودکی در خانواده ای مشکل دار رشد بکند و یا بیشتر اوقات …

پکیج (پروتکل) آموزشی درمانی تاب آوری – ofmas.ir

ofmas.ir/product-94799-Packages-(protocols)-Therapeutic-Educational-resi.aspx

ذخیره شده

توجه: این پکیج (پروتکل) شامل شرح جلسات درمانی به صورت کامل برای آموزش و … این اطلاعات معمولاً شامل نام و نام خانوادگی، وضعیت خانوادگی و تحصیلی و علایق و … های بازسازی شناختی برای جایگزین کردن افکار منفی با مثبت به آن ها آموزش داده می شود. … سپس چرخه خودباوری مثبت و منفی روی تفکر و احساس و رفتار از طریق تصویر …

پروتکل درمان رفتاری – شناختی پرخاشگری – سایت علمی …

www.master-phd.ir/…/پروتکل-درمانی/…/266-پروتکل-درمان-رفتاری-شناختی-پرخا…

ذخیره شده

درمان شناختی – رفتاری نوعی روان درمانی است که به پرخاشگران کمک می کند تا به درک افکار و احساساتی … جلسه ششم؛ آموزش مهارت هاي دلگرمي دادن در خود و اعضاي خانواده.

” رفتار درمانی شناختی” (CBT) – Royal College of Psychiatrists

www.rcpsych.ac.uk › Health Advice › Translations

ذخیره شده

مشابه

“رفتار درمانی شناختی”به شما کمک می کند تا به گونه دیگری اندیشیده ودرنتیجه این طرز … در این روش خاص روان درمانگر تلاش میکند تا معضل بزرگ شما را به اجزائ کوچکتری …. شما میتوانید با پزشک خانواده خود صحبت کرده تا ازروشهای درمانی دیگری …

پکیج های درمانی روانشناسی – فایلکده

paperdl.skyf.ir/category/پکیج-های-درمانی-روانشناسی/

ذخیره شده

مبانی نظری و اصول آموزشی جلسات درمانی شناختی رفتاری در 21 صفحه ورد قابل ویرایش …. اجرای نمایشی در ارتباط با آشنایی کودکان با نقش و وظیفه بعضی افراد خانواده و … پکیج (پروتکل) شناخت درمانی گروهی به روش مایکل فری در 22 صفحه ورد قابل …

همه دانشکده ها – سامانه بانک اطلاعات پایان نامه – دانشگاه آزاد …

thesis.iauctb.ac.ir/fa/thesis

مشابه

10, افزایش طول عمر شبکه‌های حسگر بی‌سیم به ‌وسیله‌ی پروتکل مسیریابی کارآمد … 39, ارزیابی شکل ‌پذیری و رفتار لرزه‌ای اتصالات بتنی تقویت شده با الیاف‌های ….. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارایه …. 307, بررسي معنا شناختي طلسم و مفرغ هاي لرستان, منصوره نوری, دانشکده هنر …

روان درمانی بر اساس رویکرد رفتاری شناختی

cbtherapy.niloblog.com/

ذخیره شده

مشابه

در این پروتکل درمان قصد داریم روش درمان شناختی – رفتاری افسردگی را در قالب … او علاقه ی وافری به خانواده اش دارد و اذعان می کند که از پدر زحمت کشش خیلی سپاسگذار است ….. مشاور: در این قسمت میخواهم به شما نحوه ی وقوف به افکار ناکارآمد خودتان را آموزش دهم …… بسمه تعالی پکیج رفتاردرمانی شناختی : «اختلال اضطراب اجتماعی» استاد …

آرشیو – کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، …

www.madcl.com/faq.php

ذخیره شده

مشابه

::با سلام من و خانواده ام به تازگی پدر بزرگم را از دادیم یعنی پدر پدرم را، پدر خودم از …… شما دچار اضطراب اجتماعی هستید که با جلسات مشاوره و اجرای پروتکل درمانی این …. در کنار جلسات مشاوره و تکنیک های شناختی-رفتاری نباشد تاثیری نخواهد داشت و …

[PDF]جهت دانلود کلیک کنید.

www.pishgirinovin.com/کانون-هدف/خانواده/پژوهش-و-مقالات/item/download/51

مشابه

ﺁورﯼ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رواﻳﺖ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ و روان ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ. اﺳﺎﺗﻴﺪ راهﻨﻤﺎ. ﺟﻨﺎب ﺁﻗﺎﯼ دﮐﺘﺮ اﺣﻤﺪ … ﺳﺮﮐﺎر ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻘﺪم ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻨ ﻮان هﻤﮑ ﺎر و هﻤﺎهﻨ ﮓ ﮐﻨﻨ ﺪﻩ ﯼ اﺟﺮاﻳ ﯽ ﻣﺪاﺧﻠ ﻪ ﺁﻣﻮزﺷ ﯽ و راﺑ ﻂ ﺑ ﺎ ﺧ ﺎﻧﻮادﻩ ه ﺎ ﺟﻬ ﺖ. ﺑﺮﮔﺰارﯼ هﺮ ﭼﻪ دﻗﻴﻖ ﺗﺮ ﺟﻠﺴﺎت ….. ﭘﺮوﺗﮑﻞ روان درﻣﺎﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﮕﺮ ….. در رﻓﺘﺎر درﻣﺎﻧﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، ﭘﻴﺶ. ﮔﻴﺮﯼ از ﻋﻮد، اﺳﺘ …. ﺑﺎ ﺑﺴﻴﺎرﯼ از ﻣﺸﮑﻼت ﺟﺪﯼ ﭘﺰﺷﮑﯽ، روان ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ، ﺷﻐﻠﯽ، ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ، ﻣﺎﻟﯽ. ٥٩. ، ﻣﻌﻨﻮﯼ، و.

دانلود پروتکل کامل درمان فعال سازی رفتاری برای افسردگی – …

1farakav.com › اختلالات روانشناسی

ذخیره شده

مشابه

۱۰ آبان ۱۳۹۴ – فعالسازی رفتاری نیز همانند همه درمان‌های شناختی و رفتاری، از تکلیف خانگی استفاده می‌کند. با این وجود، با توجه به تأکید فعال سازی رفتاری بر …

درمان شناختی رفتاری بایگانی – یک‌فراکاو

1farakav.com/tag/درمان-شناختی-رفتاری/

ذخیره شده

دانلود دوره پیشرفته آموزش درمان شناختی رفتاری CBT … دانلود پروتکل درمان اکت Act – پروتکل درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش پیشنهاد … اکتبر 16, 2014 اختلالات روانشناسی, راهنمای خانواده و اجتماع, روانشناسان و نظریه ها, روانشناسی کودک, شیوه های درمانی, … شناختی و روانشناسی نسبت به کارگاه آموزش درمان شناختی رفتاری و نیز درمان …

دانلود دوره پیشرفته آموزش درمان شناختی رفتاری CBT – یک …

1farakav.com › اختلالات روانشناسی

ذخیره شده

مشابه

۲۲ فروردین ۱۳۹۴ – بهترین و کاربردی ترین فایل آموزشی درباره درمان شناختی رفتاری برای آموزش روانشناسان. … صفحه اصلی / اختلالات روانشناسی / دانلود دوره پیشرفته آموزش درمان شناختی رفتاری CBT … ضروری است به عنوان یک درمانگر در طول این هفته حتما بارها با موارد … دانلود پروتکل اکت – درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act.

پاورپوینت درمان شناختی رفتاری – مادسیج

madsg.com/پاورپوینت-درمان-شناختی-رفتاری/

ذخیره شده

مشابه

۹ فروردین ۱۳۹۳ – همچنین درمان شناختی رفتاری معمولا کوتاه مدت است و روی مشکل مشخصی از بیمار متمرکز است. در تمام طول درمان، به فرد آموزش داده می شود که الگوهای …

میگنا – پروتكل گروه درمانگري شناختي –رفتاري اختلال وسواس

www.migna.ir/vdccm1qi.2bq418laa2.html

ذخیره شده

مشابه

۳ دی ۱۳۹۳ – رويكردهاي شناختي –رفتاري به درك اختلال وسواس بي اختياري …. درهردوشرايط درمان شامل آموزش روانشناختي ،راهبردهاي شناختي ومواجهه و پيشگيري بود. به طوركلي ….. آموزش به افراد خانواده ودیگران برای اینکه زیاد فرد راخاطر جمع نکنند .

دنیای تازه – رفتار درمانی درکودکان مبتلا به اختلال نا فرمانی …

donyayetaze.blogfa.com/post/12

ذخیره شده

مشابه

دنیای تازه – رفتار درمانی درکودکان مبتلا به اختلال نا فرمانی مقابله ای – … در سال های اخیر، به طور روز افزون، به مشکلات روان شناختی کودکان نیز توجه شده است. … روان درمانی فردی برای مدیریت خشم ، خانواده درمانی برای بهبود ارتباط، آموزش مهارت های …

[PDF]ﻫﺎي ﺳﻼﻣﺖ رﻓﺘﺎري ﺑﺮ ﻣﻮﻟﻔﻪ – ﻋﺎﻃﻔﻲ – ي ﮔﺮوﻫﻲ ﺑﺎ روش ﻋﻘﻼﻧﻲ

journals.uma.ac.ir/article_42_07e89755909c774693f086a9cd4bb315.pdf

ذخیره شده

درﻣﺎن ﮔﺮوﻫﻲ ﻋﻘﻼﻧﻲ. -. ﻋﺎﻃﻔﻲ. -. رﻓﺘﺎري. اﻟﻴﺲ ﻳﻚ روش ﻣﻮﺛﺮ در ﻛﺎﻫﺶ ﻧﺸﺎﻧﻪ. ﻫﺎ. ي روان. ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ و ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻼﺋﻢ … ﺧﺎﻧﻮاده. ،. داﻧﺸﮕﺎه ﺷﻬﻴﺪ ﭼﻤﺮان اﻫﻮاز .2 M.A. in family counseling of Department of Counseling, …. ﻏﻴﺮﺑﺴﺘﺮي ﺑﺎ اﺧﺘﻼل اﻓﺴﺮدﮔﻲ ﻋﻤﺪه ﻛﻪ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺗﺼﺎدﻓﻲ ﺑﻪ ﺳﻪ ﮔﺮوه درﻣﺎﻧﻲ واﮔﺬار ﺷﺪﻧﺪ ﻣﻮرد.

مقالات مشاوره و راهنمایی – بازی درمانی

pishromarivan.blogfa.com/post-64.aspx

ذخیره شده

مشابه

شیوه رشد یک فرد یگانه ، خلاق و وابسته به تفسیر های ذهنی اوست که از زندگی دارد. … بر اساس اين ميل شخصي ، به مشاهده جو و منظومه خانواده مي پردازد. …. *بازي درماني رفتاري شناختي به طور خاص براي درمان كودكان پيش دبستاني و سنين اوايل ….. درمانی و مشارکت کارکنان مدرسه و والدین می باشد تا یک پروتکل درمانی کاملتری به وجود آید.

[PDF]ﭼﮑﯿﺪه ﻣﻘﺪﻣﻪ – مجله های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

journals.kums.ac.ir/ojs/index.php/jkums/article/viewFile/1146/2389

ذخیره شده

توسط MA Aslinejhad – ‏2013 – ‏بیان شده در 1 یافته – ‏مقالات مرتبط
رﻓﺘﺎر درﻣﺎﻧﯽ ﮔﺮوﻫﯽ و ﮔﺮوه درﻣﺎﻧﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ. -. رﻓﺘﺎري. ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﻟﻐﺰش. و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎري در درﻣﺎن. ﺑﯿﻤﺎران. واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﻮاد … ﺑﻪ. ﻣﻨﻈﻮر اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ درﻣﺎن. MMT. ، ﻫﻤﺮاه ﺑﻮدن آن ﺑﺎ ﮔﺮوه درﻣﺎﻧﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ رﻓﺘﺎري ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ. ﺷﻮد. … روان. ﭘﻮﯾﺸﯽ،. درﻣﺎن. ﻫﺎي. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ، رﻓﺘﺎري،. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ. -. رﻓﺘﺎري،. ﺧﺎﻧﻮاده. درﻣﺎﻧﯽ. و. ﮔﺮوه. درﻣﺎﻧﯽ از. آن … ﯾﮏ ﺷﯿﻮه از ﻣﺪاﺧﻼت روان. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ …. ﺑﺎ ﻣﺘﺎدون (ﺑﺮاﺳﺎس ﭘﺮوﺗﮑـﻞ درﻣـﺎﻧﯽ وزارت ﺑﻬﺪاﺷـﺖ،.

بسته آموزشی درمان گروهی اختلال وسواس اجباری با … – موسسه …

modat.ac.ir/1854/بسته-آموزشی-درمان-گروهی-اختلال-وسواس-ا.html

ذخیره شده

مشابه

۸ دی ۱۳۹۳ – این پروتکل ۱۴ جلسه ای برای گروه درمانگری مبتنی بر درمان های استاندارد مطرح شده توسط … رویکردهای شناختی –رفتاری به درک اختلال وسواس بی اختیاری ….. آموزش به افراد خانواده ودیگران برای اینکه زیاد فرد راخاطر جمع نکنند.

[PDF]- انی رو رفتاری بر سازگاری – بررسی اثربخشی درمان …

jcps.atu.ac.ir/article_1039_a53c6206ed62d5fb5ddcbc238cd542da.pdf

ذخیره شده

توسط صمدزاده – ‏2014
هدف از اجرای پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی درمان شناختی. -. رفتاری بر سازگاری …. آموزش. های شناخ. تی. -. رفتاری به عنوان یکی از درمان. های مطرح برای بیماری. های مزم.

[PDF]اثربخشی بازی درمانی براساس رویکرد لوی در کاهش اضطراب …

hnmj.gums.ac.ir/article-1-405-fa.pdf

ذخیره شده

ﺗﻮاﻧﺪ اﺳﺘﺮس. ﻫﺎي رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﺮاي ﻓﺮد و ﺧﺎﻧﻮاده. اش اﯾﺠﺎد ﮐﻨﺪ … ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ ﺑﺎزي درﻣﺎﻧﯽ ﺑﺮ اﺳﺎس روﯾﮑﺮد ﻟﻮي در ﮐﺎﻫﺶ اﺿﻄﺮاب ﮐﻮدﮐﺎن ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ …. ﭘﺮوﺗﮑﻞ. ﻫﺎي روان. درﻣﺎﻧﯽ در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ﻗﺮار. ﮔﯿﺮد. 5(. ). از ﻃﺮﻓﯽ ﺑﺴﺘﻪ درﻣﺎﻧﯽ ﺟﺎﻣﻌﯽ ﺑﺮاي ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ … از ﻣﻌﺎوﻧﺖ درﻣﺎن. ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﯾﺰ. ﺑﻪ ﺷﯿﻮه ﻧﻤﻮﻧﻪ. ﮔﯿﺮي ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ. ﻫﺪف و ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻤﻮﻧﻪ در دﺳﺘﺮس از ﺑﯿﻦ ….. ﻫﻤﭽﻮن روﯾﮑﺮد ﮔﺸﺘﺎﻟﺘﯽ، ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ رﻓﺘﺎري، ﮐﻮدك ﻣﺤﻮر و.

[PDF]رﻓﺘﺎري ﺑﺮ ﺑﺎورﻫﺎي ﻏﻴﺮ ﻣﻨﻄﻘﻲ – درﻣﺎﻧﻲ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﮔﺮوه اﺛﺮﺑ

etiadpajohi.ir/article-1-283-fa.pdf

ذخیره شده

درﻣـﺎﻧﻲ. ﺷﻨ. ﺎﺧﺘﻲ. -. رﻓﺘﺎري ﺑﺮاي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺆﻟﻔﻪ. ﻫﺎي ﺑﺎورﻫﺎي ﻏﻴﺮﻣﻨﻄﻘﻲ و ﻛﻴﻔﻴﺖ زﻧﺪﮔﻲ واﺑﺴﺘﮕﺎن ﺑﻪ آﻣﻔ. ﺎﺘ. ﻣﻴﻦ. ﻣـﺆﺛﺮ. اﺳﺖ … رواﺑﻂ ﺧﺎﻧﻮادﮔﻲ، ﺷﻴﻮه زﻧـﺪﮔﻲ، ﻋﻘﺎﻳـﺪ و ﻛﮋﻛـﺎر. ي در ﺗﻨﻈـﻴﻢ ﺷـﻨﺎﺧﺘﻲ و ﻫﻴﺠـﺎﻧﻲ … ﻫﺎي روﻳﻜﺮد ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ رﻓﺘﺎري،ﻛﻤﻚ ﺑﻪ اﻓﺮاد ﻣﻌﺘﺎد در. ﺣﻔﻆ و ﻧﮕﻬﺪاري دوران ….. design and study protocol.

[PDF]ﭘــﺮﻭﺗـﻜــﻞ ﻣـﺸﺎﻭﺭﻩ ﻱ ﮔـﺮﻭﻫـﯽ ﺁﺩﻟــــــــــﺮﯼ

www.ensani.ir/storage/Files/20120329154434-5073-78.pdf

ذخیره شده

مشابه

ﺑﻪ ﻣﺒﺎﻧــﯽ ﻧﻈﺮﯼ ﻭ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﺭﻭﻳﮑﺮﺩ ﺁﺩﻟﺮﯼ. ﺩﺭ ﮔــﺮﻭﻩ ﭘﺮﺩﺍﺧﺘﻴــﻢ، … ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ. ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﯼ … ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﻃﺮﺣﻮﺍﺭﻩ ﺷــﻨﺎﺧﺘﯽ ﺍﺵ (ﺳﺒﮏ. ﺯﻧﺪﮔﯽ) ﺑﺮﻣﯽ … ﺟﺮﺃﺕ ﺑﺨﺸﯽ، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺳﺒﮏ … ﻣﻘﺪﻣﺎﺗﯽ ﻭ ﻳﺎﺯﺩﻩ ﺟﻠﺴﻪ ﯼ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ. ﺑﻪ ﻋﻠﺖ … ﭘــﺮﻭﺗـﻜــﻞ. ﻣـﺸﺎﻭﺭﻩ ﻱ ﮔـﺮﻭﻫـﯽ. ﺁﺩﻟــــــــــﺮﯼ. ۵۵. ﺩﻭﺭﻩ ﺷــﺸــﻢ. ﺷـﻤـــﺎﺭﻩ ﯼ١. ﭘـــﺎﻳـﻴــﺰ٨٩ … ﻧﺤﻮﻩ ﯼ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺗﮑﺎﻟﻴﻒ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻋﻀﺎ ﺍﺧﺘﺼﺎﺹ … ﮔﻔﺖ ﻭ ﮔﻮ ﺭﺍﺟﻊ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ:.

درمان رفتاري شناختي اختلال وسواسی جبری (CBT) | دکتر محمد …

www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=3203

ذخیره شده

مشابه

دو نوع درمان رفتاري شناختي براي درمان بيماري وسواسي جبري (OCD)وجود دارد : مواجهه سازی و پيشگيري از پاسخ عملي (ERP)و درمان شناختي. ERP(مواجهه … *سپس از انتها شروع كرده و به سمت ابتداي فهرست بياييد و سعي كنيد يك به يك به حل آنها بپردازيد. به مورد بعدي …. برای پایان نامه ام نیاز به پکیج CBT برای وسواس دارم. به هر کی رو …

کارگاه مشاوره طلاق – فروشگاه روانشناسی

ravanshenasy.sellfile.ir/prod-191603-کارگاه+مشاوره+طلاق.html

ذخیره شده

سلام به فروشگاه من خوش آمدید،با اطمینان از فروشگاه ما خرید کنید . … وارد کردن ایمیل الزامیست زیرا در این صورت لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. … جزوه آموزشی با موضوع خود ارضایی ,ارائه تکنیک درمانی +نمونه جلسه مشاوره با یک کیس … و روایی · پروتکل درمانی وسواس باروکرد شناختی – رفتاری -رفتاردرمانی دیالکتیکی- …

روایت‌درمانی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/روایت‌درمانی

ذخیره شده

مشابه

روایت درمانی(به انگلیسی: Narrative Therapy ) یکی از مکاتب معاصر … می تواند در زمینه های خانواده درمانی، مشاوره روان شناسی ، روانشناسی آموزش ، مدارس و بسیاری زمینه …

[PDF]تأثیر مداخلات شناختی رفتاری و معنوی مذهبی در کاهش …

journals.khuisf.ac.ir/jsr-p/article-1-811-fa.pdf

ذخیره شده

توسط قهاری – ‏2013
رفتاری و معنوی. . مذهبی. در كاهش. اضطراب. و افسردگی در زنان. مبتال به …. یکی از راهکارهایی کـه اثربخشـی آمـوزش آن بـر کـاه … درمــانی. کــه در زمینــ. ۀ. کــاه مشــکالت. روان. شناختی در بیماران مبتال به سرطان، مورد ….. پروتکل. (. مربوط به مداخل. ۀ. شناختی. . رفتـار. را. یـ روان. شـناس بـالینی خبـره براسـاس. روش ب ….. خانوادگی در رن بودند.

بررسي اثربخشي آموزش خانواده درماني به شيوه شناختي …

fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=124234

ذخیره شده

مشابه

توسط حسين پور محمد
هدف پژوهش حاضر، بررسي اثربخشي آموزش خانواده درماني شناختي رفتاري بر رضايت زناشويي خانواده هاي مراجعه كننده به مركز مشاوره كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان …

مقاله بررسی اثر بخشی خانواده درمانی به شیوه شناختی- …

www.civilica.com/Paper-NCPSY02-NCPSY02_012=بررسی-اثر-بخشی-خانواده-درمانی…

ذخیره شده

مشابه

مقاله بررسی اثر بخشی خانواده درمانی به شیوه شناختی- رفتاری بر رضایت زناشویی زوجین, در دومین همایش ملی روانشناسی – روانشناسی خانواده (02nd National …

دریافت فایل پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی …

afra.sitaarticlen.ir/دریافت-فایل-پکیج-پروتکل-خانواده-درمان/

ذخیره شده

۱۲ فروردین ۱۳۹۶ – لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم محقق گرامی،شما با جستجوی پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری وارد این صفحه شده اید محصول …

دانلود (پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی …

top.nikanasime.ir/farafile/دانلود-پکیج-پروتکل-خانواده-درمانی-به/

ذخیره شده

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ – به صفحه دانلود فایل(پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای …

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

yahoofile.rozblog.com/…/پکیج-پروتکل-خانواده-درمانی-به-شیوه-شناختی-رفتاری.h…

ذخیره شده

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc پاورپوینت بررسی-دانلود پاورپوینت-فایل پاورپوینت-دانلود…

دانلود فایل کامل پکیج (پروتکل) گروه درمانی به شیوه تحلیل …

manbaemg.ir/best/دانلود-فایل-کامل-پکیج-پروتکل-گروه-درما/

ذخیره شده

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ – خرید آنلاین پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول …

دانلود فایل ( پکیج (پروتکل) مدیریت استرس به شیوه …

aris.rayapaperi.ir/?p=3794

ذخیره شده

دانلود پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری اختلال بیش فعالی کاستی توجه ADHD … برترین فایل پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری لحظات …

کاملترین فایل پکیج (پروتکل) درمان شناختی- رفتاری برای …

topicforpe.ir/tahgig/new-30225.html

ذخیره شده

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ – فایل پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از …

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری – …

telegram-instagram.ir/پکیج-پروتکل-خانواده-درمانی-به-شیوه-شنا/

ذخیره شده

۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ – شما به صفحه اختصاصی پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر …

دیجیتال هنر

honaritar.blogtez.com/

ذخیره شده

افزایش مهارت های شنیداری، گفتاری و درک مطلب از طریق آموزش به صورت ویدیویی … دانلود فایل کامل پاور پوینت درمان شناختی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس · کاملترین ….. پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی درباره سیستم های مغزی رفتاری …. خرید آنلاین پایان نامه بررسی عملکرد خانواده در پیشرفت تحصیلی دانشجویان …

برترین پکیج پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه …

domino.venuosfile.ir/newarticle/fara746.html

ذخیره شده

۱۱ فروردین ۱۳۹۶ – لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری_خوش امدید.امیدوارم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *