دانلود برترین فایل مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی

Published on Author adminwebLeave a comment

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 358 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی

فروشنده فایل

کد کاربری 1113

کاربر

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک، رقابت، استراتژی

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

خلاصه ای از کار:

برنامه ریزی استراتژیک[1]

برنامه ریزی استراتژیک برخورد نظام یافته با یک وظیفه بزرگ و یک مسوولیت روزافزون در قلمرو مدیریت عمومی است تا به نحوی که موفقیت مستدام موسسه را تضمین و از پیشامدهای ناگهانی پیشگیری کند، شرکت را با بستر حرکت خود (محیط) ارتباط دهد. برنامه ریزی استراتژیک، هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه­ای چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلندمدت خود دست یابد، تعریف شده است. همان گونه که از این تعریف استنباط می شود در برنامه ریزی استراتژیک برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تاکید می شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی، تولید، تحقیق و توسعه و سیستم های اطلاعات رایانه ای. فرایند برنامه ریزی استراتژیک در برگیرنده سه مرحله می شود: تدوین استراتژی[2]، اجرای استراتژی[3] و ارزیابی استراتژی[4] (آرمسترانگ و کاتلر، 1386).

……..

– استراتژی

استراتژی ها، ابزاری هستند که شرکت می تواند……..

– فسلفه استراتژی

…..

– اصول و قواعد رقابت:

………

– مدل های تدوین استراتژی

مدل فیلیپس برای تدوین استراتژی منابع انسانی

….

مدل LENS

….

مدل نقاط مرجع استراتژیك

……

مدل مدیریت استراتژیك مزیت كاركنان (تئوری سیستم‌ها)

……

مدل مبتنی بر فرهنگ سازمانی

….

…..

منابع:

آرمسترانگ، گری و فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم). ناشر: جهان نو – ، .1386.

غفاریان، وفا و کیانی، غلامرضا. 1380. برنامه ریزی استراتژیك فرصت استراتژی پارادایم. تهران: نشر فرا.

……..

………….


[1] – Strategic Management

[2] – Development Strategy

[3] – Implementation

[4] – Assessment Strategy

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *